Quote from Guest on 18 June 2014, 07:27Rätt banal fråga egentligen, men jag funderade ganska mycket på den när jag sprang idag. För jag var i ärlighetens namn inte så extremt taggad att springa när jag kom hem från jobbet. Inte så att jag inte ville springa eller så att jag funderade på att pa
Rätt banal fråga egentligen, men jag funderade ganska mycket på den när jag sprang idag. För jag var i ärlighetens namn inte så extremt taggad att springa när jag kom hem från jobbet. Inte så att jag inte ville springa eller så att jag funderade på att pa
Quote from Jonny Persson on 18 June 2014, 07:37Jag vet inte om jag vågar svara förbättra mig längre men för att prestera och nå mål, absolut. Det är det som driver mig i grund och botten även om jag älskar känslan av att vara i form. Jag behöver inga tävlingar för att njuta av den känslan men jag behö
Jag vet inte om jag vågar svara förbättra mig längre men för att prestera och nå mål, absolut. Det är det som driver mig i grund och botten även om jag älskar känslan av att vara i form. Jag behöver inga tävlingar för att njuta av den känslan men jag behö
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 07:40Ingmari,
Då är vi två väldigt olika!
Jag springer enbart för att jag älskar känslan och blir lycklig av det! Har inte som mål att bli snabbare, men däremot har jag alltmer börjat fundera på löpsteg och kroppsstyrka. Jag vill kunna springa när jag vill, h
Ingmari,
Då är vi två väldigt olika!
Jag springer enbart för att jag älskar känslan och blir lycklig av det! Har inte som mål att bli snabbare, men däremot har jag alltmer börjat fundera på löpsteg och kroppsstyrka. Jag vill kunna springa när jag vill, h
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 09:08Håller med Jenny i allt förutom det där med värmen.
Slutat "frukta" något väder, anpassar bara farten 🙂
Håller med Jenny i allt förutom det där med värmen.
Slutat "frukta" något väder, anpassar bara farten 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 09:44Och jag håller med Jan-Erik och därmed Jenny förutom värmen. 🙂
Älskar att springa. Behöver springa. Mår inte bra om jag inte får springa. Älskar känslan när min kropp orkar. DET är min motivator. 🙂
Och jag håller med Jan-Erik och därmed Jenny förutom värmen. 🙂
Älskar att springa. Behöver springa. Mår inte bra om jag inte får springa. Älskar känslan när min kropp orkar. DET är min motivator. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 10:24http://theoatmeal.com/comics/running
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 12:07För att komma undan med bar överkropp på scen..
BILD:http://www.nationalpost.com/life/running/keeping-pace/cms/binary/6010165.jpg
BILD:http://img.mako.co.il/2011/09/24/flea_naked_g.jpg
För att komma undan med bar överkropp på scen..
BILD:http://www.nationalpost.com/life/running/keeping-pace/cms/binary/6010165.jpg
Quote from Catharina Brattlin on 18 June 2014, 19:58Jag vet faktiskt inte varför jag springer egentligen.
Prestationer och måluppfyllelse, och krav på dessa, får jag så att det räcker och blir över i mitt jobb så jag behöver inte bevisa något för mig själv, eller andra, utanför det.
Särskilt roligt är d
Jag vet faktiskt inte varför jag springer egentligen.
Prestationer och måluppfyllelse, och krav på dessa, får jag så att det räcker och blir över i mitt jobb så jag behöver inte bevisa något för mig själv, eller andra, utanför det.
Särskilt roligt är d
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 20:04Jag kan, det räcker.
Förr var jag för stor och tung för att alls kunna, för otränad, för mycket rökare, för fet och för lat. En vandrande hjärtinfarkt som väntade på att inträffa bara.
Nu kan jag springa. Långt. Det är gott nog för mig, det är den enda
Jag kan, det räcker.
Förr var jag för stor och tung för att alls kunna, för otränad, för mycket rökare, för fet och för lat. En vandrande hjärtinfarkt som väntade på att inträffa bara.
Nu kan jag springa. Långt. Det är gott nog för mig, det är den enda
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 20:16Oj, vad många bra skäl. 🙂
Jag håller med alla eller flera ovan.
- För att jag kan (inte längre fet, lat och otränad).
- För att jag vill.
- För att det är skönt, speciellt att springa långsamt.
- För att bli snabbare.
- För att kunna njuta efter ett så
Oj, vad många bra skäl. 🙂
Jag håller med alla eller flera ovan.
- För att jag kan (inte längre fet, lat och otränad).
- För att jag vill.
- För att det är skönt, speciellt att springa långsamt.
- För att bli snabbare.
- För att kunna njuta efter ett så