Quote from Guest on 3 September 2011, 07:31Ja varför ? varför SUB 8 ?
Hade jag själv pröjsat 1250:- så hade jag försökt att utnyttja allt som erbjuds, hade ätit på varenda station, jiddrat med folk och mått allmänt gott.
Så varför ? är det bara för att skryta om tiden ? måste ni "bevisa" nåt för
Ja varför ? varför SUB 8 ?
Hade jag själv pröjsat 1250:- så hade jag försökt att utnyttja allt som erbjuds, hade ätit på varenda station, jiddrat med folk och mått allmänt gott.
Så varför ? är det bara för att skryta om tiden ? måste ni "bevisa" nåt för
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 07:41De vågar inte tävla med andra som vet om att det är "tävling".
De vågar inte tävla med andra som vet om att det är "tävling".
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 07:45Äta, jiddra och må gott gör jag hellre på andra restauranter än de som finns runt Vättern.
Jag är en sådan person som tränar för att kunna prestera på topp på tävlingar och i motionslopp. Tävlingen i mig: hjärnan vs kroppen. Självklart är det även viktig
Äta, jiddra och må gott gör jag hellre på andra restauranter än de som finns runt Vättern.
Jag är en sådan person som tränar för att kunna prestera på topp på tävlingar och i motionslopp. Tävlingen i mig: hjärnan vs kroppen. Självklart är det även viktig
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 08:13Dessa snabba tider förutsätter i de flesta fall en grupp av cyklister, med samma ambitionsnivå.
Det är stor skillnad att cykla VR på 9 timmar helt själv, utan någon draghjälp eller i en grupp på 10-15.
VR på 9 timmar säger därför inte hela sanningen. Vi
Dessa snabba tider förutsätter i de flesta fall en grupp av cyklister, med samma ambitionsnivå.
Det är stor skillnad att cykla VR på 9 timmar helt själv, utan någon draghjälp eller i en grupp på 10-15.
VR på 9 timmar säger därför inte hela sanningen. Vi
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 09:14Cyklar man VR helt själv har man troligen missat vilket datum den går.
Cyklar man VR helt själv har man troligen missat vilket datum den går.
Quote from Lena O on 3 September 2011, 09:25Den går varje dag, det är dock en dag du behöver pröjsa 1250 för ett nummerlapp och service.
Heff: Har du inga mål i livet?
Den går varje dag, det är dock en dag du behöver pröjsa 1250 för ett nummerlapp och service.
Heff: Har du inga mål i livet?
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 09:32Vilken härlig attityd att börja en tråd med Heff.
Skryta inför andra...ja varför inte. Men framför allt för att känna mig stolt och nöjd med mig själv.
Bevisa något...absolut. Hellre bevisa vad jag kan och sedan skryta med det och vara stolt än att gnälla
Vilken härlig attityd att börja en tråd med Heff.
Skryta inför andra...ja varför inte. Men framför allt för att känna mig stolt och nöjd med mig själv.
Bevisa något...absolut. Hellre bevisa vad jag kan och sedan skryta med det och vara stolt än att gnälla
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 09:35Visst har jag det 🙂 men mina mål är inte på kortast tid bara 😉
Visst har jag det 🙂 men mina mål är inte på kortast tid bara 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 09:40Heff:
Jag kan definitivt se charmen i att göra en max-cykling. dvs få riktig valuta för pengarna. Jag har tänkt prova det någon gång.
Men jag ser också charmen i att sedan innan vintern ha haft ett mål med träningen. Ett mål som har sporrat mig då jag k
Heff:
Jag kan definitivt se charmen i att göra en max-cykling. dvs få riktig valuta för pengarna. Jag har tänkt prova det någon gång.
Men jag ser också charmen i att sedan innan vintern ha haft ett mål med träningen. Ett mål som har sporrat mig då jag k
Quote from Camilla Höög on 3 September 2011, 10:21Det går ju att köra tävlingen flera gånger. Första året stannade jag överallt. De efterföljande 2 åren pressade jag tiderna med några timmar och stannade knappt varannan depå. Fjärde gången körde jag på hårt ner till Jönköping för att i backen därifrån in
Det går ju att köra tävlingen flera gånger. Första året stannade jag överallt. De efterföljande 2 åren pressade jag tiderna med några timmar och stannade knappt varannan depå. Fjärde gången körde jag på hårt ner till Jönköping för att i backen därifrån in