Quote from ellen olsson on 4 September 2011, 23:24Maxcykling? Testa några tempotävlingar...
Maxcykling? Testa några tempotävlingar...
Quote from Sandra Näslund on 4 September 2011, 23:38Och om man tar SUB-tanken mer konkret så handlar det (för mig) om att en grupp gemensamt och tillsammans hjälps åt att prestera ett snabbare lopp.
Till skillnad mot tävling så har man en konkret tanke om gemensamt samarbete. Gruppen tränar för och läger
Och om man tar SUB-tanken mer konkret så handlar det (för mig) om att en grupp gemensamt och tillsammans hjälps åt att prestera ett snabbare lopp.
Till skillnad mot tävling så har man en konkret tanke om gemensamt samarbete. Gruppen tränar för och läger
Quote from Sandra Näslund on 4 September 2011, 23:46>Maxcykling?
Max i betydelsen max valuta, max mat och fika, max tid, max massage, max vad du vill.
Läs Hektor ovan.>Testa några tempotävlingar...
Jag lånar D:s devis "jag är för klen" 😉
>Maxcykling?
Max i betydelsen max valuta, max mat och fika, max tid, max massage, max vad du vill.
Läs Hektor ovan.
>Testa några tempotävlingar...
Jag lånar D:s devis "jag är för klen" 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:02Jag kan tänka mig att det är många som kopplar ihop en sub tid med något jobbigt och svårt. Men då tänker jag, vad är jobbigast?
1) Ligga i en 40 pers.-klunga där man teoretiskt bryter vind i 7,5 km
eller
2) Ligga i en 4 pers.-klunga där man teoretiskt br
Jag kan tänka mig att det är många som kopplar ihop en sub tid med något jobbigt och svårt. Men då tänker jag, vad är jobbigast?
1) Ligga i en 40 pers.-klunga där man teoretiskt bryter vind i 7,5 km
eller
2) Ligga i en 4 pers.-klunga där man teoretiskt br
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 09:08När jag spelar golf brukar jag slå så många slag jag bara kan. Tycker jag får mest valuta för pengarna då...
När jag spelar golf brukar jag slå så många slag jag bara kan. Tycker jag får mest valuta för pengarna då...
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 09:59Hahaha.. 😀 (t+) (t+) (t+)
Hahaha.. 😀 (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 13:05Jag också när jag står på driving rangen eller övningsgreen. Men inte på banan - det är samma skillnad som att jag tränar så hårt jag orkar men tävlar så smidigt jag kan ...
Jag också när jag står på driving rangen eller övningsgreen. Men inte på banan - det är samma skillnad som att jag tränar så hårt jag orkar men tävlar så smidigt jag kan ...