Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 11:17Nu är det så att jag redan kört VR ett par ggr, dock på 90-talet och lär inte göra om det...inte än iaf pga andra projekt.
All respekt till er som vill göra VR under 9 tim/8tim/7tim.
Nu är det så att jag redan kört VR ett par ggr, dock på 90-talet och lär inte göra om det...inte än iaf pga andra projekt.
All respekt till er som vill göra VR under 9 tim/8tim/7tim.
Quote from Lena O on 3 September 2011, 14:26sedan att bilda grupper är smart.
1 person fråga: "Ska vi köra Vättern?" 30 svara "Ja"
kan bli en shock för alla om ingen nämna fart och tid runt poolen.Sub 10 för mig skulle vara bekvämt.
Sub 13 en mardröm för rumpan.
sedan att bilda grupper är smart.
1 person fråga: "Ska vi köra Vättern?" 30 svara "Ja"
kan bli en shock för alla om ingen nämna fart och tid runt poolen.
Sub 10 för mig skulle vara bekvämt.
Sub 13 en mardröm för rumpan.
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 14:45För att det är kul. Jag mår väldigt gott när jag samarbetar i en bra klunga med gott tempo. Man hinner jiddra en hel del på nio timmar ändå.
Det enda man missar är skolköksköttbullarna och skolkökslasagnen. Jag kan vara utan dem.
För att det är kul. Jag mår väldigt gott när jag samarbetar i en bra klunga med gott tempo. Man hinner jiddra en hel del på nio timmar ändå.
Det enda man missar är skolköksköttbullarna och skolkökslasagnen. Jag kan vara utan dem.
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 21:13Varför inte SUB9 på VR?
Skulle personligen inte orka träna för VR (nu gör jag inte det, men jag finner TS inlägg ganska märkligt) och sen stanna och mingla och käka hela tiden.
Då kan man lika gärna åka på cykeltur med ungarna istället.
Varför inte SUB9 på VR?
Skulle personligen inte orka träna för VR (nu gör jag inte det, men jag finner TS inlägg ganska märkligt) och sen stanna och mingla och käka hela tiden.
Då kan man lika gärna åka på cykeltur med ungarna istället.
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 21:34Frågan är väl om man betalar 1250 kr för att äta bullar? Eller för att få cykla runt Vättern så fort det bara går, tillsammans med 20.000 andra.. ?
Ni som säger: "Men cykla själv när ni vill då..." så säger jag, att det är 20.000 andra som gör samma sak,
Frågan är väl om man betalar 1250 kr för att äta bullar? Eller för att få cykla runt Vättern så fort det bara går, tillsammans med 20.000 andra.. ?
Ni som säger: "Men cykla själv när ni vill då..." så säger jag, att det är 20.000 andra som gör samma sak,
Quote from ellen olsson on 3 September 2011, 21:46Att cykla 30 mil längs en av landets tråkigaste tänkbara bansträckningar är inte roligt någon dag på året men det skulle förmodligen kännas bäst efter en runda i snöglopp eller liknande förhållanden. Januari-februari torde vara intressantaste perioden. :-
Att cykla 30 mil längs en av landets tråkigaste tänkbara bansträckningar är inte roligt någon dag på året men det skulle förmodligen kännas bäst efter en runda i snöglopp eller liknande förhållanden. Januari-februari torde vara intressantaste perioden. :-
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 21:53Depåmaten är inte värt priset, men nio timmar trevlig klunga kan vara det
Depåmaten är inte värt priset, men nio timmar trevlig klunga kan vara det
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 22:21Man får ju inte ens sportdryck för de 1250 kr man betalar. (#)
Hoppas man efter målgång 2012 får bättre mat och starkare öl än detta år. 😉 Efter 295 km är allt bättre än sallader (gillar annars sallader)... Annars är det gruppcyklingen som lockar. 🙂
Man får ju inte ens sportdryck för de 1250 kr man betalar. (#)
Hoppas man efter målgång 2012 får bättre mat och starkare öl än detta år. 😉 Efter 295 km är allt bättre än sallader (gillar annars sallader)... Annars är det gruppcyklingen som lockar. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 22:25Jag är mest tveksam till att gå på dans kvällen efter. Alla killarna är bedövade efter 30 mil i sadeln, och alla tjejerna är ömma - hur kul kan det bli?
Jag är mest tveksam till att gå på dans kvällen efter. Alla killarna är bedövade efter 30 mil i sadeln, och alla tjejerna är ömma - hur kul kan det bli?
Quote from Sandra Näslund on 4 September 2011, 23:23Personligen;
När man gjort några pratrundor, några massagerundor, några sovrundor, några släpa-på-kompisar-rundor...
... så känns det bra att cykla några SUB-rundor.
Och inget hindrar en att göra en maxcykling nästa år, om det är det man vill.
Personligen;
När man gjort några pratrundor, några massagerundor, några sovrundor, några släpa-på-kompisar-rundor...
... så känns det bra att cykla några SUB-rundor.
Och inget hindrar en att göra en maxcykling nästa år, om det är det man vill.