Quote from Guest on 29 April 2010, 22:16Ponera följande (helt hypotetiskt såklart..);
Du/jag startar ett par minuter efter Kenyanerna. En "kompis" startar i grupp 13 MEN om h*n hoppar in t.ex. i grupp 4:a för att vi kan fira målgången tillsammans.
*Funkar tidtagningen?Tack.
(L)
Ponera följande (helt hypotetiskt såklart..);
Du/jag startar ett par minuter efter Kenyanerna. En "kompis" startar i grupp 13 MEN om h*n hoppar in t.ex. i grupp 4:a för att vi kan fira målgången tillsammans.
*Funkar tidtagningen?
Tack.
(L)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:26Jäpp tidtagningen funkar men funktionärerna är ganska på bettet med att haffa dem...
Jäpp tidtagningen funkar men funktionärerna är ganska på bettet med att haffa dem...
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:31Det finns risk att man blir diskad också, spelar ingen roll om man startar för sent eller för tidigt.
Det finns risk att man blir diskad också, spelar ingen roll om man startar för sent eller för tidigt.
Quote from Fredric Lagerström on 29 April 2010, 22:37Ja, det blir rött kort.
Ja, det blir rött kort.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:47Ser någon "honom" så fungerar inte tidtagningen pga omedelbar diskning. Ganska enkelt 🙂 Han får väl springa en 10:a på vettig tid så han kan starta längre fram.
Ser någon "honom" så fungerar inte tidtagningen pga omedelbar diskning. Ganska enkelt 🙂 Han får väl springa en 10:a på vettig tid så han kan starta längre fram.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 23:11Tack bröder (V)
Så egen risk gäller med andra ord d.v.s. startnumret skvallrar om vilken grupp som h*n borde starta i men tidtagningen är ïnte kopplad till startgruppen. Typ ett tidtagningsfönster.
Tack och god kväll.
(L)
Tack bröder (V)
Så egen risk gäller med andra ord d.v.s. startnumret skvallrar om vilken grupp som h*n borde starta i men tidtagningen är ïnte kopplad till startgruppen. Typ ett tidtagningsfönster.
Tack och god kväll.
(L)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 23:32Får man inte starta för sent?
Får man inte starta för sent?
Quote from Håkan Öhling on 29 April 2010, 23:34Man kan ju ha startnumret på en tröja under överdragskläderna första biten... 😉
Man kan ju ha startnumret på en tröja under överdragskläderna första biten... 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 00:01Fiffigt Thorbjörn. de 3000 som gör så brukar samlas i skogen vid rondellen och spanar... (H)
Fiffigt Thorbjörn. de 3000 som gör så brukar samlas i skogen vid rondellen och spanar... (H)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 20:49???
Jag har förstått det som att för tidig start leder direkt till diskning (det sköter väl datorsystemen, behövs inga funktionärer till det?)
Eller har jag läst det om nåt annat lopp?
???
Jag har förstått det som att för tidig start leder direkt till diskning (det sköter väl datorsystemen, behövs inga funktionärer till det?)
Eller har jag läst det om nåt annat lopp?