Quote from Fredric Lagerström on 1 May 2010, 21:08Du har läst rätt AT. Det blir problem med tiden.
Du har läst rätt AT. Det blir problem med tiden.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 22:00Nä då... Det funkar om man tar sig förbi alla hinder. Man blir inte diskad i efterskott... I alla fall inte förra året.
Nä då... Det funkar om man tar sig förbi alla hinder. Man blir inte diskad i efterskott... I alla fall inte förra året.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 22:16Jo Robert, jag känner en kille som hoppade fram en startgrupp, inte blev haffad av funktionärer, fick mellantider på sms, stod med i resultaten på kvällen efter loppet men efter 24 timmar stod det "diskvalificerad".
De kollar av startid på chippet mot v
Jo Robert, jag känner en kille som hoppade fram en startgrupp, inte blev haffad av funktionärer, fick mellantider på sms, stod med i resultaten på kvällen efter loppet men efter 24 timmar stod det "diskvalificerad".
De kollar av startid på chippet mot v
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 22:46Då har de utvecklat tidtagningsprogrammet. I och för sig bra.
Jag var med ett gäng för x antal år sedan och 2 av mina kompisar råkade av misstag byta chip på morgonen. De startade i olika startgrupper så en av dom fick ca 2 min på första 5 km och den andr
Då har de utvecklat tidtagningsprogrammet. I och för sig bra.
Jag var med ett gäng för x antal år sedan och 2 av mina kompisar råkade av misstag byta chip på morgonen. De startade i olika startgrupper så en av dom fick ca 2 min på första 5 km och den andr
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 22:47Min flickvän hoppade fram 10 startgrupper och det står sig fortfarande...
Min flickvän hoppade fram 10 startgrupper och det står sig fortfarande...