Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

-

Hur många startar samtidigt kl. 08.00 på söndag?
Är det start i vattnet eller från land/brygga?

Startlistan finns på http://www.stockholm-tri.se/motion/anmalda_pop.asp?utm_campaign=cmp_323421&utm_source=getanewsletter.

En snabb titt tyder p åatt 10 är det lägsta och 307 det högsta startnumret. Kan nog finnas ett och annat hål men ca 300 startande 0

Med tanke på väderprognosen denna vecka lär det inte vara några tveksamheter vad gäller användande av våtdräkt på simning i alla fall. Som de skrivit på sin Facebooksida har det aldrig heller hänt att vattnet hållit 22 grader på tävlingen tidigare. Skönt

Med tanke på vädret är det inte simningen som är problemet - varm och skönt. Men sen upp på cykeln och ca 10-12 grader på morgonkvisten. Blir kallt med bara våt trisuit. Armvärmare? Annat?
En möjlighet är ju att ha en Orca Heatseeker under våtdräkten för

Jag nöjer mig nog med bara armvärmare om det är kallt. Körde Vätterntriathlon i Motala med 16 i vattnet och 14 i luften kuling och regn, använde då armvärmare + extra kortärmad cykeltröja + strumpor + överdrag. Kallt om fingrarna var enda egentliga proble

Prognosen visar nu på 12-17 grader och växlande molnighet på morgonen, så jag hoppas på lite sol som värmer. I och med att man inte kommer vara nedkyld efter simningen räknar jag med att cyklingen går OK i normal dress utan att bli nedkyld. Planerar att k

Någon mer än jag som tyckte att löpningen var lite längre/långsammare än 2013? Vände vi verkligen nere i kröken efter Stora Nygatan 2013? Var inte vändpunkten PÅ Stora Nygatan?

Viktigt då jag jämför mina egna tider... 🙂

Min uppfattning är att de dragit ut banan ytterligare några meter, så långt det bara var möjligt. Ingen längre sträcka dock, kan det röra sig om 20 meter?

Med tanke på min katastrofala löpning idag hade den hellre fått vara 2012s bana. Hade gärna sluppit ett par km.. 🙂