Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 16:52Glömde nämna, finns även på bensinmacken vid Islandstorget!
Glömde nämna, finns även på bensinmacken vid Islandstorget!
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 21:03Hässelby IP - Check!
Hässelby IP - Check!
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 21:09Ett blygsamt komplement till Olofs lista 😉
Vid fotbollsplanerna i Åkeshov finns en kran på huset bakom planen.
Ett blygsamt komplement till Olofs lista 😉
Vid fotbollsplanerna i Åkeshov finns en kran på huset bakom planen.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 09:45Stora Mossens IP
Stora Mossens IP
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 15:27Badplatserna? Maltesholm, Kaanan, Solvik.
Badplatserna? Maltesholm, Kaanan, Solvik.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 17:34Finns det drickbart vatten där? Som ej är "privat"? Jag vet att det finns duschar utomhus vid Kaananbadet, skönt efter en lång tur:)
Finns det drickbart vatten där? Som ej är "privat"? Jag vet att det finns duschar utomhus vid Kaananbadet, skönt efter en lång tur:)
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:48Nyttjade en "allmän" vattenkran idag vid Maltesholmsbadet, på gaveln till badvaktsboden (mitt på gräsytan vid stranden).
Nyttjade en "allmän" vattenkran idag vid Maltesholmsbadet, på gaveln till badvaktsboden (mitt på gräsytan vid stranden).
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:49Dusch ute även vid Ängby och Solvik.
Dusch ute även vid Ängby och Solvik.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:12Islandstorget har en Preem med en kran inne i skåpet för diverse bilservice.
Islandstorget har en Preem med en kran inne i skåpet för diverse bilservice.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:50Jag har löpt runt och det verkar som att det finns vatten vid alla:
* Bensinmackar som är bemannade.
* Kyrkogårdar som har gravstenar.
Jag har löpt runt och det verkar som att det finns vatten vid alla:
* Bensinmackar som är bemannade.
* Kyrkogårdar som har gravstenar.