Quote from Guest on 18 November 2011, 15:49Jag har skadat min fot och kan inte springa på ett tag. Inget att deppa ihop för, jag kör vattenlöpning i stället. Det kan tydligen också vara ett fint komplement även för den som inte är skadad.
Om nån är sugen på att sällskapa vore det helkul! Kommer k
Jag har skadat min fot och kan inte springa på ett tag. Inget att deppa ihop för, jag kör vattenlöpning i stället. Det kan tydligen också vara ett fint komplement även för den som inte är skadad.
Om nån är sugen på att sällskapa vore det helkul! Kommer k
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 15:59Hörru, du bor på fel sida av landet! 🙂 Lycka till med vattenlöpandet och sällskapet! (t+)
Hörru, du bor på fel sida av landet! 🙂 Lycka till med vattenlöpandet och sällskapet! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 16:32anna var i landet bor du då?? Själv är jag från västerbotten när umeå. kanske skulle prova på vi med här uppe då?
anna var i landet bor du då?? Själv är jag från västerbotten när umeå. kanske skulle prova på vi med här uppe då?
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 16:59Alltså, Umeå är också på fel sida av landet 😉 Jag bor i Göteborg.
Alltså, Umeå är också på fel sida av landet 😉 Jag bor i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 17:03Jag bor i Sjuntorp, vilket ligger mitt emellan Göteborg och Umeå. 😉
Håller än en gång till i vatten för att "springa".
Urusla knän.
Ny knäprotes för 5 veckor sedan.Jag har i Trollhättan tillgång till en varmvattenbassäng där jag bottnar.
För min d
Jag bor i Sjuntorp, vilket ligger mitt emellan Göteborg och Umeå. 😉
Håller än en gång till i vatten för att "springa".
Urusla knän.
Ny knäprotes för 5 veckor sedan.
Jag har i Trollhättan tillgång till en varmvattenbassäng där jag bottnar.
För min d
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 19:45Kul att höra att det är fler som bytt asfalt mot kakel och kluck! K-G har du några fler knep?
Jag håller tummarna för att det blir bassängspring både i Göteborg och Umeå (t+)
Kul att höra att det är fler som bytt asfalt mot kakel och kluck! K-G har du några fler knep?
Jag håller tummarna för att det blir bassängspring både i Göteborg och Umeå (t+)
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 19:46Solvalla har väl bassängspring?
Solvalla har väl bassängspring?
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 08:17Roddmaskin.
Vet ej hur skadad din fot är, men prova om det går.
Testa även med dåliga foten vid sidan av maskin. Du kanske kommer på något.Det är en hel del långlöpare som använder just roddmaskin som alternativ. Även när de är hela.
Roddmaskin.
Vet ej hur skadad din fot är, men prova om det går.
Testa även med dåliga foten vid sidan av maskin. Du kanske kommer på något.
Det är en hel del långlöpare som använder just roddmaskin som alternativ. Även när de är hela.
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 13:52Hur mår korsband och hälsporrar? Trött på storm och mörker? Erbjudandet om sällskap i bassängen kvarstår (H)
Hur mår korsband och hälsporrar? Trött på storm och mörker? Erbjudandet om sällskap i bassängen kvarstår (H)
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:05Om någon vattenlöper i Gbg är jag på! Just när jag komit igång med löpningen i några månader efter ett år med hälsporre så gnäller knäna. Var på valhalla idag. blir inte så kul ensam? Sälle någon?
Fredrik
Om någon vattenlöper i Gbg är jag på! Just när jag komit igång med löpningen i några månader efter ett år med hälsporre så gnäller knäna. Var på valhalla idag. blir inte så kul ensam? Sälle någon?
Fredrik