Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 08:38Jona, kör du fortfarande vattenlöpning? Jag har fått en hälsporre och försöker hitta alternativa träningsformer, det är ju alltid kul med träningssällskap även om man är skadad.
Eller någon annan i Stockholmsområdet (alternativt i Uppsala) håller på me
Jona, kör du fortfarande vattenlöpning? Jag har fått en hälsporre och försöker hitta alternativa träningsformer, det är ju alltid kul med träningssällskap även om man är skadad.
Eller någon annan i Stockholmsområdet (alternativt i Uppsala) håller på me
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2012, 10:05Kanske detta: http://www.runningsweden.se/clubrunningsweden/vattenlopning/ ?
Kanske detta: http://www.runningsweden.se/clubrunningsweden/vattenlopning/ ?
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 18:34Jag har läkt och springer på fast underlag igen! Hoppas ni hittar sällskap. Jag tyckte det gick helt okej att hålla igång i vattnet. Jag "sprang" och "åkte skidor". När foten var halvbra började jag komplettera med spinning. Köpte riktiga cykelskor med st
Jag har läkt och springer på fast underlag igen! Hoppas ni hittar sällskap. Jag tyckte det gick helt okej att hålla igång i vattnet. Jag "sprang" och "åkte skidor". När foten var halvbra började jag komplettera med spinning. Köpte riktiga cykelskor med st
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 22:46@Christer: Jo, jag har sett det. Dock passar tid, kostnad och den obefintliga valfriheten (endast ett pass/v) inte mig eller mina tider. Men tackar för tipset!
@Jona: Då får jag leta vidare eller ge mig iväg på egen hand till bassängen. Fint att du har
@Christer: Jo, jag har sett det. Dock passar tid, kostnad och den obefintliga valfriheten (endast ett pass/v) inte mig eller mina tider. Men tackar för tipset!
@Jona: Då får jag leta vidare eller ge mig iväg på egen hand till bassängen. Fint att du har
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 13:55Någon som fortfarande är sugen på vattenlöpning i Sthlm? Med fördel på Söder alternativt Västertorp (där bor jag). Eller vet om det finns vattenlöpningspass man kan gå på?
Någon som fortfarande är sugen på vattenlöpning i Sthlm? Med fördel på Söder alternativt Västertorp (där bor jag). Eller vet om det finns vattenlöpningspass man kan gå på?