Quote from Jonny Persson on 19 February 2008, 15:03Lite tillägg till Lisas artikel. Jag har alldeles för stor erfarenhet av våtvästlöpning, eller rättare sagt bälte som jag gillar bättre. Det är två komponenter som jag vill fokusera på och det är intensitet och teknik. Min erfarenhet är att det är småknep
Lite tillägg till Lisas artikel. Jag har alldeles för stor erfarenhet av våtvästlöpning, eller rättare sagt bälte som jag gillar bättre. Det är två komponenter som jag vill fokusera på och det är intensitet och teknik. Min erfarenhet är att det är småknep
Quote from Anders Wallerstedt on 19 February 2008, 19:42Det brukar finnas wetwest att låna på badhus, iaf. på Rosenlundsbadet i Jönköping.
Det brukar finnas wetwest att låna på badhus, iaf. på Rosenlundsbadet i Jönköping.
Quote from Christer Heinbäck on 20 February 2008, 10:40Nu har jag provat! Det fanns bälten att låna på simhallen och en kille hjälpte mig med hur jag skulle göra och hur det skulle sitta.
Det var jobbigt som tusan och jag kommer nog göra det igen om det här med benet blir långvarigt.
Nu har jag provat! Det fanns bälten att låna på simhallen och en kille hjälpte mig med hur jag skulle göra och hur det skulle sitta.
Det var jobbigt som tusan och jag kommer nog göra det igen om det här med benet blir långvarigt.
Quote from Jan Lundquist on 20 February 2008, 11:02Gött Sandra att du kan hålla igång medans du vilar 🙂
Gött Sandra att du kan hålla igång medans du vilar 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 22:27Tar mig friheten att bara klippa in lite jag skrivit om wetwest på ett annat forum:
Mera mera om wetwest
1. Vatten är både nerkylande och tryck-ändrande, så du kan räkna ca. -10 slag på pulsen när du löper i vattnet.
2. Vattenlöpning kan antingen hand
Tar mig friheten att bara klippa in lite jag skrivit om wetwest på ett annat forum:
Mera mera om wetwest
1. Vatten är både nerkylande och tryck-ändrande, så du kan räkna ca. -10 slag på pulsen när du löper i vattnet.
2. Vattenlöpning kan antingen hand