Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:57Gaffatape.
Gaffatape.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 20:00Gaffatejp och systempåse. Klockrent. Fungerar även med clipless.
När jag gör iordning packning för en långfärd, så är gaffatejp det allra första som åker ned.
Gaffatejp, bundband och snöre. Man vad aldrig vad man ska ha dem till, förrän man behöver dem.
Gaffatejp och systempåse. Klockrent. Fungerar även med clipless.
När jag gör iordning packning för en långfärd, så är gaffatejp det allra första som åker ned.
Gaffatejp, bundband och snöre. Man vad aldrig vad man ska ha dem till, förrän man behöver dem.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 21:32Risken är ju att fukten kommer inifrån istället.
Risken är ju att fukten kommer inifrån istället.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 22:04Vi pratar om regn här. Jag var ute tors/fred för en dryg vecka sedan. Risken att det kom fukt innefrån var insignifikant.
Men det hjälpte inte med 200kr:s överdrag heller. Systempåse ... töm spriten (på ett lämpligt ställe) och återanvänd påsen. Beroende
Vi pratar om regn här. Jag var ute tors/fred för en dryg vecka sedan. Risken att det kom fukt innefrån var insignifikant.
Men det hjälpte inte med 200kr:s överdrag heller. Systempåse ... töm spriten (på ett lämpligt ställe) och återanvänd påsen. Beroende
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 08:05Är det någon särskild slags sprit som rekommenderas för bästa effekt? 😉
Är det någon särskild slags sprit som rekommenderas för bästa effekt? 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 08:14Wild Turkey, 50+% (måste köpas utomlands, tror jag, men se till att du får en påse på köpet).
Wild Turkey, 50+% (måste köpas utomlands, tror jag, men se till att du får en påse på köpet).
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 08:15Köper man den utomlands får man ju ingen Systempåse(tm). 😀
Köper man den utomlands får man ju ingen Systempåse(tm). 😀
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 08:34Daniel: det er system påsan som er viktig. Vi sender alle ut et signal med det tøy vi går i
Daniel: det er system påsan som er viktig. Vi sender alle ut et signal med det tøy vi går i
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 09:29Då blir jag ju överkörd i Norge. ... Bilisten bakom: "En svensk! 20 p om du tar honom!"
Då blir jag ju överkörd i Norge. ... Bilisten bakom: "En svensk! 20 p om du tar honom!"
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 09:36😀
😀