Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:23Är det inte bättre att dricka spriten och kasta påsen ?
Är det inte bättre att dricka spriten och kasta påsen ?
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:35Då blir du blöt.
Då blir du blöt.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:30Är det ok att ha olika påsfärg på vänster- respektive högerfot?
Är det ok att ha olika påsfärg på vänster- respektive högerfot?
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:55Bara om det är rött resp. grönt.
Bara om det är rött resp. grönt.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:57Man kan få problem med Svenske sykkelforbund om en bruker ikke-godkjent reklame på sykkelbekledningen (IKA påser, Systembolaget, Bilka ol. sine poser.
Lisensen kan indrages. og en må stå over 4 treningsturer a`3 timer.
Man kan få problem med Svenske sykkelforbund om en bruker ikke-godkjent reklame på sykkelbekledningen (IKA påser, Systembolaget, Bilka ol. sine poser.
Lisensen kan indrages. og en må stå over 4 treningsturer a`3 timer.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:59Systembolaget är statsägt och undantaget ovannämnda bestämmelser.
Man kan ha olika färger, visst, men då blir man avslöjd som en amatör. Riktiga proffs handlar flera påsar på en gång, och då av samma färg.
Systembolaget är statsägt och undantaget ovannämnda bestämmelser.
Man kan ha olika färger, visst, men då blir man avslöjd som en amatör. Riktiga proffs handlar flera påsar på en gång, och då av samma färg.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 17:35Jag har kommit halvvägs, det blev en whisky i en blå påse idag, så nu är det bara att dricka upp den så jag får köpa en till och sedan invänta en regnig dag.
Jag har kommit halvvägs, det blev en whisky i en blå påse idag, så nu är det bara att dricka upp den så jag får köpa en till och sedan invänta en regnig dag.