Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 08:24Hej Ting ling*!
Välkommen hit och jag sätter upp dig på 450 min så lycka till denna vecka/Maria
Hej Ting ling*!
Välkommen hit och jag sätter upp dig på 450 min så lycka till denna vecka/Maria
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 08:42Hej Lisa D!
Man sätter upp antal minutrar man tror att man ska träna som mål. Jag tycker själv att utmaningen är mest för att utmana sig själv med att öka träningen. Man får träna vad man vill. Även hur länge man vill. Som nybörjare är det nog bra att sä
Hej Lisa D!
Man sätter upp antal minutrar man tror att man ska träna som mål. Jag tycker själv att utmaningen är mest för att utmana sig själv med att öka träningen. Man får träna vad man vill. Även hur länge man vill. Som nybörjare är det nog bra att sä
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:29Jag är redan i mål, jag tränar ju mer än jag planerar 🙂 Lovar att sattsa på stort till nästa vecka. Fortsätt kämpa alla andra veckan är fortfarande ung med 4 dagar kvar!!!//Anna
Jag är redan i mål, jag tränar ju mer än jag planerar 🙂 Lovar att sattsa på stort till nästa vecka. Fortsätt kämpa alla andra veckan är fortfarande ung med 4 dagar kvar!!!//Anna
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 13:36Bravo Anna (t+) . Hoppas gå i mål senast imorgon. Lycka till alla andra utmanare.
Bravo Anna (t+) . Hoppas gå i mål senast imorgon. Lycka till alla andra utmanare.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 19:57måål
måål
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 07:44Hej!
Jag gick i mål igår men orkade inte skriva det.
Hej!
Jag gick i mål igår men orkade inte skriva det.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 16:08i mål, men känner att jag är lite fökyld, hoppas att det inte utvecklas till något... 🙁
i mål, men känner att jag är lite fökyld, hoppas att det inte utvecklas till något... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 20:01Bra Mata Hari att du kom i mål och hoppas du slipper bli förkyld/Maria
Bra Mata Hari att du kom i mål och hoppas du slipper bli förkyld/Maria
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 08:41Hej!
Idag är det sista dagen att komma i mål för denna vecka så nu spurtar vi i mål.
Lycka till/Maria
Hej!
Idag är det sista dagen att komma i mål för denna vecka så nu spurtar vi i mål.
Lycka till/Maria
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 10:29Jag har gått i mål 🙂
Jag har gått i mål 🙂