Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 08:29Jättebra elk 73
Jättebra elk 73
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 09:22jag missade mitt mål med 30 minuter.. 🙁
hann inte träna i helgen som planerat då jag blidde barnvakt åt en liten kille när hans föräldrar åkte till bb för att hämta lillasyster.
Som för övrigt är min guddotter, och hon är sötaste bebisen i hela världen o
jag missade mitt mål med 30 minuter.. 🙁
hann inte träna i helgen som planerat då jag blidde barnvakt åt en liten kille när hans föräldrar åkte till bb för att hämta lillasyster.
Som för övrigt är min guddotter, och hon är sötaste bebisen i hela världen o
Quote from Sebastian Magnusson on 14 April 2008, 10:10Oops! Jag gick i mål i lördags men glömde visst bort att skriva det...:-(
Oops! Jag gick i mål i lördags men glömde visst bort att skriva det...:-(
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:47Bra Lotta och Josefine. Grattis Josefine för att du har fått en guddotter.
Bra Lotta och Josefine. Grattis Josefine för att du har fått en guddotter.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 14:36Nä....inte kom jag i mål inte! Bättre lycka nästa gång! 😛
Nä....inte kom jag i mål inte! Bättre lycka nästa gång! 😛
Quote from Jakob Testar on 16 April 2008, 16:36I mål! glömde visst att skriva in det... 😛
I mål! glömde visst att skriva in det... 😛
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 17:22Bra Marie L.
Bra Marie L.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 17:31Hur går det Annkie, Ella, Josefine K, Maria L och Thessan?
Är ni med fortfarande?
Hur går det Annkie, Ella, Josefine K, Maria L och Thessan?
Är ni med fortfarande?
Quote from Dan Andersson on 17 April 2008, 19:35Hm, hade klarat förra veckans mål men nu missade jag tyvärr. :@
Hm, hade klarat förra veckans mål men nu missade jag tyvärr. :@
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 15:36Lite sent, men jag gick ju i mål! ;P
Lite sent, men jag gick ju i mål! ;P