Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 20: Prat
You need to log in to create posts and topics.

Det är ändå söndag kväll så jag tänkte att jag berättar om mitt slut på veckan (har ju varit borta) samtidigt som jag startar nya veckans tråd, som lite hjälpreda påt Denize 😉 ( så det är bara att snacka på)

Avslutade veckan med en helg i Uppsala och Ös

Meeen, Nu har vi ju två trådar... Jag startade för en stund sedan 😉 Förmodligen satt du och skrev på den här just då 😛

Och jag som trodde att det var du! Denize som ville ge oss riktigt goda möjligheter att snacka nu när du ändå ska jobba 😉

Va skoj Marie med utställning! Min kompis va på samma utställning som dig! Jag skulle ha följt med men fick förhinder!

Idag ska jag ta en sväng till gymet. Resten av tiden ska jag sitta å vaka vid telefonen! Ska få besked om sommarjobb idag eller imorrn!

Svar på din fråga från förra veckans tråd: Det mörkgröna fältet är personens träning de sista 30 dagarna, det ljusgröna är de senaste 48 timmarna.

Är så förkyld att jag knappt vet vad jag heter. Har ont överallt, det svider i halsen och jag är varm och s

Tack! Denize hann före dig att svara! Hehehe! Men då slipper jag ligga vaken fler nätter å fundera på det!

Nu såg jag också. Uppenbarligen klokt av mig att stanna hemma från jobbet! *skrattar* Känner att jag inte funkar riktigt. Men tanken var god...

Jupp! Tanken va jättegod!

Elin: Jag var överambitiös i höstas när det var mycket i skolan. Ville få ihop allt och samtidigt träna stenhårt. Min kropp sa ifrån och jag bröt ihop vilket inte var kul alls.

Det skadar inte att sänka ribban några höjder!

Känner att denna veckan komm

Hur går det för er allihop då?! Alla kämpar som tokar med veckans mål gissar jag!! 🙂