Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 20: Prat
You need to log in to create posts and topics.

På måndag får ja nya arb.tider Yeee helt underbart. Betyder att ja kommer hinna med mig själv och min träning. 10 - 14 kommer mina nya tider vara. perfekt att gå en promenad innan man åker till jobbet. Åå ja bara längtar tills dom tiderna sätteriång.

Det blev som jag trodde, är sjuk. Bättre idag dock men bör nog vila några dagar så mitt mål lär jag nog inte lyckas med denna vecka tyvärr. Hoppas det går bättre för er!

Jag vet precis hur det känns...sen jag tog bort mina hundpromenader så rasade det på en gång. Men man får inte tänka så. Vi vet ju att vi rör på oss och behöver inte bry oss om vad de andra har för plats på topplistan...(även om man nu sitter och glor på

Man kan ju faktisk plocka bort de allra flitigaste registrerarna från topplistan... det borde ju kännas mindre illa då!

Jag har sorterat min lista till folk jag känner lite mer. Som jag typ fått in på Funbeat, eller som jag pratar med här. Blev lite roligare då. 🙂 Iofs har jag massa folk på listan som totalt latmaskar sig, dvs registrerar inte, så jag får tjata lite på de

Jag har också tagit bort en del av det jag brukar registrera. Tidigare registrerade jag cykelturer till skola och affär och sådant, de har jag tagit bort nu. Vet inte riktigt hur jag ska göra med cykelturerna till jobbet. På något sätt tror jag att de säg

Jag byter människor på min topplista hela tiden. Brukar lägga de som ligger en bit över mig så att jag har något att kämpa för, men även de som ligger strax under så att jag kämpar för att de inte ska gå om mig 🙂 Nu har jag bara 6 minuter kvar på mitt v

Vad man regisreral eller inte måste väl bero på vad man har för ngt mål med registeringen. Jag registrerar, dels för att hålla uppe en hälsosam motionsnivå men också för att slippa skuldbeälägga mig om jag inte hinner. Jag har ju tex en liten trädgård och

För mig går det segt som sjutton. Lyckades väldigt bra förra veckan men just nu ligger jag på 31%. Så de ser rätt dystert ut men ska verkligen försöka komma upp i mitt veckomål.

Det har gått utför med träningen, har helt tappat inspiration, men det börjar komma igång så sakta nu. Kommer klara målet om jag följer mitt träningsschema.
Så det blir gym imorrn och en springtur på söndag.
Nästa vecka kommer jag sänka mitt mål för då ha