Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 20: Prat
You need to log in to create posts and topics.

Jodå Billa, sitter och knepar och knåpar för att få ihop träningsschemat innan jag ska jobba. Simmat har jag gjort och cyklat! 🙂

Själv, då?

Så duktigt! Va skönt att simma! Jag längtar till värmen kommer då man kan simma ute!

Jag har tagit en tur till gymet idag! Körde riktigt hårt så det kommer garanterat kännas imorrn! Det ska kännas att man lever!

Har peppat min sambo nu så han har blivit

veckan planerad. men den sprack direkt.. men ja lägger den träningen imorrn istället för dig 😀

Det går ganska bra, gymmet igår som planerat, men känner mig dock lite matt idag, hoppas jag inte e på väg att bli sjuk! 🙁

Går inte så bra för mig. Det är inte lätt när det är svårt.
Mår ganska dåligt just nu, igen. 😛
Cyklade i alla fall till och från jobbet, och nu står cykeln ute så då kanske man orkar ta en cykeltur, det är ju jobbigare om den står nere i cykelrummet

Tycker det va duktigt Marie! Jag vet hur jobbigt det är att överhuvetaget gå upp från sängen när man mår dåligt! Tycker det är starkt gjort av dig! Ställ inte för höga krav på dig själv! Varje steg är en framgång!
*peppar allt hon kan*

Här går det väl som tänkt, men jag kände mig ovanligt svag på spinningen idag. Tror att jag helt enkelt inte hunnit återhämta benen, hade fortfarande träningsvärk i dem. Jag funderar nästan på att ta en vecka och bryta av, det känns som om benen får så my

Box låter kul, skulle jag vilja prova. Får nöja mig med Boxning på Nintendo Wii så länge 😉

En till ny medlem 🙂 Välkommen Sara!

Verkar som om vi fått lite uppgång igen där, är det måntro sommaren som spökar? 😉

Längtar så till sommaren..fast just nu är det väl mest för att jag vill att hela den här uppsatskursen ska vara slut..

Konstigt att inte ha nått mål denna vecka, men det är säkerligen bra..

Nu ska jag skriva det sista (?) på uppsatsen..sen är den KLAR!