Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 20: Prat
You need to log in to create posts and topics.

Jag registrerar ju inte promenad till affären, eller pizzerian, om jag inte medvetet väljer de som är snäppet längre bort, t.ex affären som det tar 50min att gå fram och tbx till. 🙂

Eftersom jag inte regelbundet tar mig till arbetet så skriver jag in d

Men vad har hänt denna veckan?!

Lördag och 55% av gruppmålet gjort :S

För mig funkar det väldigt bra! Jag är uppe i 135% av mitt mål nu och det är ju bara lördag morgon... innan helgen är slut kommer jag att vara uppe i minst 150% (H)

Jag tänkte precis att jag skulle höja målet för nästa vecka... och nu blir jag så förvill

Nu har jag kommit på det! Dom har inte sett vilka fina blommor man får när man går i mål (H:) (L) (t+)

Jag ska verkligen kämpa för att få ihop mina minutrar det blir svårt men allting går om man vill. Kom igen allihopa så fixar vi grupp målet. Kämpa på! Så får vi blommor allihop (H)

Aj då! Ligger vi så risigt till!? Jag kommer komma i mål iaf. dock inte med så många bonusminutrar. Får se om jag hinner klämma in nåt extra!

Jag har en bit kvar till mitt mål, för det har varit en väldigt lugn vecka för mig. 😮 Eller ja, jag har inte varit helt motiverad. Men idag har jag fått alla 14 böcker jag beställt, 11 böcker är från en Bokserie av Janet Evanovich (Stephanie Plum serien)

Vad duktiga alla måste ha varit igår! Vi är nu uppe i 77% av målet. Det är fortfarande tveksamt om vi kommer i mål, det krävs ungefär 77 minuter per aktiv person. Jag tror inte jag kommer att hinna bidra med mer än mina 30!

Jag ska göra mitt bästa! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/angel_not.gif

Jag ska göra mitt bästa, men 77 min. vet jag inte om jag kommer upp i!!