Quote from mårten jansson on 20 May 2007, 10:32Men ni två har ju gått i mål så ni har ju gjort er del egentligen! Så inte ska ni skämmas om ni inte kommer upp i 77 minuter. Men om ni känner att ni ska ut och röra på er så kan ni ju använda de där 77 som peppning 😉
Men ni två har ju gått i mål så ni har ju gjort er del egentligen! Så inte ska ni skämmas om ni inte kommer upp i 77 minuter. Men om ni känner att ni ska ut och röra på er så kan ni ju använda de där 77 som peppning 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 14:09Nej, men kom igen nu! (H:)
Nu drar vi alla vårt strå till stacken - är det en grupp som gillar utmaningar eller en narkosavdelning jag hamnat på? *pepp-retas*
Nej, men kom igen nu! (H:)
Nu drar vi alla vårt strå till stacken - är det en grupp som gillar utmaningar eller en narkosavdelning jag hamnat på? *pepp-retas*
Quote from Bjarne Lewin on 20 May 2007, 15:11Jag har precis taggit en sjuttio-minuters prommis... och är uppe i 165 % av mitt mål... Kanske tar jag en kort springrunda också och lite sjukgymnastik...
Än så länge har jag bjudit gruppen på över 120 minuters bonus, känns som att jag behövs just nu.
Jag har precis taggit en sjuttio-minuters prommis... och är uppe i 165 % av mitt mål... Kanske tar jag en kort springrunda också och lite sjukgymnastik...
Än så länge har jag bjudit gruppen på över 120 minuters bonus, känns som att jag behövs just nu.
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 16:29Nu har jag bara 30 minuter kvar. Dom ska jag fixa under kvällen med lite balansboll, hopprep och situps kanske.
Nu har jag bara 30 minuter kvar. Dom ska jag fixa under kvällen med lite balansboll, hopprep och situps kanske.
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 17:26Jag ska ut på promenad lite senare ikväll så då drar jag in lite extra minutrar! Det är inte långt kvar nu tills gruppen är i mål!! Heja heja heja!!! (hv)
Jag ska ut på promenad lite senare ikväll så då drar jag in lite extra minutrar! Det är inte långt kvar nu tills gruppen är i mål!! Heja heja heja!!! (hv)
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 18:25Jag tror att jag satte spiket i kistan med min badminton! (t+)
Är vi bäst eller BÄST!EDIT: jag hade fel......vi fattas 14 minuter.....någon som känner sig sugen?
Jag tror att jag satte spiket i kistan med min badminton! (t+)
Är vi bäst eller BÄST!
EDIT: jag hade fel......vi fattas 14 minuter.....någon som känner sig sugen?
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 18:34INGA problem...
Jag har 30 min kvar att göra idag å dom kommer jag att göra under kvällen så i mål kommer vi 😀
INGA problem...
Jag har 30 min kvar att göra idag å dom kommer jag att göra under kvällen så i mål kommer vi 😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 18:54Jättefina blommor, Denize! 🙂 Förkylningen är ok så nästa vecka är jag med igen, yey!
Jättefina blommor, Denize! 🙂 Förkylningen är ok så nästa vecka är jag med igen, yey!
Quote from Bjarne Lewin on 20 May 2007, 20:26Vi kom ju i mål till sist!
Det var nog för blommorna 😉
Vi kom ju i mål till sist!
Det var nog för blommorna 😉
Quote from mårten jansson on 20 May 2007, 21:32Det var nog blommorna jag!
Ni får tacka Maria N för dem 😉
Det var nog blommorna jag!
Ni får tacka Maria N för dem 😉