Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 45
You need to log in to create posts and topics.

Nu är det dags att sätta mål för nästa vecka! Jag tar och kopierar in de gamla målen här så behöver bara ni som vill ha ett annat mål än förra veckan ändra!

Anna-Karin: 150
Anni: 150
Annika: 500
Evely: 225
Lotta: 300
Mary: 300
Åsa: 500
Eva: 500
Annika: 5

Japp ja kör på samma denna vecka oxå. Klarade mitt mål för den här veckan me 3 min tror jag =)

Jag kör samma jag med. Klarade denna vecka. Även om det mesta var flyttstädning.. Men det var lika jobbigt som träning så det får duga.. 🙂

Jag ändrar mitt mål till 500 nu när jag har blivit frisk. 🙂

Det är hemskt tyst här, men det går bra för oss... Idag är det torsdag = 50% av veckan har gått. Och vi har nått 50% av vårt mål... fast det är ju ett par timmar efter mitten av veckan, å andra sidan tränar många på kvällen..

Jag vet inte vad ja har gjort denna vecka, inte tränat iallfall. Fy på mig! Men ja har 3 dagar kvar, så de ska ja allt kunna ordna till. Ni andra som är me, går de bra för er?

Jag har drygt 70 minuter kvar av mitt mål men det ska jag nog klara. Har ju hela 3 dagar på mig 🙂
Men jag fortsätter med 300 som veckomål. Skulle nog inte hinna med mer just nu.

Igår kom jag i mål! Men det är knöligt nu när jag har så nära till allt. Det blir ju så få transporteringsminuter 🙁

jag har hundra minuter kvar... Men de kommer nog att försvinna under dagen idag för det kommer att bli en hel del promenerande plus att det är simdag... så ikväll!

125 min kvar, 60 min ridning imorrn, och dom andra återstående 65 min får ja allt se till att ta tag i oxå.