Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 45
You need to log in to create posts and topics.

Det kanske är lite tyst eftersom vi är ute och tränar för fullt!!!!!
Jag har i alla fall fixat mina 500 min så är det någon som känner för att ta det lite lugnare så kan jag dela med mig 🙂
Idag är det strålande solsken och frost i träden, så det får bl

jag har precis klarat mitt veckomål. Var ute och gick en timme och märkte att det fattades 7 minuter när jag kom hem så jag tog ett extra varv runt parken hemma. 🙂 skönt! nu kan jag ta det lite lugnare ihelgen.

Jag kommer inte att klara mitt veckomål 🙁 har en förkylning som ställer till det en hel del just nu. Får nog ta och satsa på ett lite lägre veckomål nästa vecka och se till att bli frisk.

Åsa! Eftersom jag fixade 120 min till idag, så kan du ta det lugnt och vila dig istället. Krya på dig!

Jag har också lite extra... ligger ungefär 100 över nog tror jag, plus att jag ska köra 35 minuter till idag.

Jag har 71 minuter extra att bjuda den sjuka stackaren på dessutm så behöver jag köra lite sjukgymnastik extra i helgen.

Massvis med peppkramar till dem som vill ha och behöver!!!

Va bra att de finns friska själar som kan bjuda på några minuter 🙂 Lyckades skrapa ihop en stads promenad idag i allafall. Kanske tar mig ut på en promenad imorgon med. Massa pepp till er allihop och ha en fortsatt trevlig helg.

Jo, men det är väl så det ska vara 😉
Vi har nu ungefär 10% kvar, dvs 5 h och 28 minuter... Och en dag, så det borde vi klara tillsammans även om jag gissar på att söndag är en ganska slö dag för många. Jag ska bidra med en promenad i morgon iaf... Och de

Nu är det 121 minuter kvar och det hällregnar i Lund, men minst tio minuter sjukgymnastik kan jag väl bjuda på, tror jag...

Jo det gör ju det... hoppas att det lugnar sig lite så jag kan komma ut på min promenad sen.. För i det här vädret är det inte så roligt.