Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 48
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin: 150 I mål!
Ritamaria: 210 I mål!
Evely: 225 I mål!
Lotta: 240 I mål!
Åsa: 300 I mål!
Annika: 500 I mål!
Denize: 500 I mål!
Eva: 600 I mål!

Gemensamt mål: 2725

Alla klarade sina mål denna vecka!

Nu är början på veckan i praktiken över igen (varför går det alltid så fort?).
Såg att vi kommit till 23% - lite lågt, vi borde upp ung. 5% till för att vara på en jämn nivå.. Antar att vi är utmattad efter förra veckans hårda arbete! Då kom vi å andra si

Spännande att vara med så här i grupp!

För mig som pensionär stör inte mörkret eftersom jag har möjlighet att gå ut på dagen då det ändå är lite ljust! På kvällen skulle inte min motion lyckas för här på landet är det glest med vägbelysning!

Om jag s

Mörkret gör att ja hellere kryper upp i soffan o tittar på tv. Och på de sättet får man ingen motion. Ska dock testa en ny ridgrupp på fre, så ja hoppas de kommer funka me den.

Ritamaria: De fördelarna har jag ofta som student också 😉 Men ibland är det snarare tvärtom - man har så mycket att göra att man inte känner att man hinner. Men ofta hjälper träningen pluggandet för mig - huvudet piggnar till lite och man har nya krafter

För min del handlar det nog om min planering jämte vad jag får äta. Jag planerar i förväg vad jag ska äta under en dag så att jag ska gå ner i vikt och då planerar jag ju också hur mycket jag ska röra på mig.
Jag är fruktansvärt målinriktad och envis så

Vad tysta ni är denna veckan!

61% av gruppmålet gjort - det innebär att vi ligger ungefär 5% före.
Och det är ju bra!

Jag funderar på att testa friskis basgympa imorgon... Men vi får se om jag vågar det i morgon också, annars hade jag funderingar på at

Jag är klar 🙂 med råge dessutom. Det har gått över förväntan denna veckan. Kanske tack vare några små solstrålar igår, som gav lite extra energi.

Vad härligt att vara klar redan på torsdagen! Jag måste kämpa lite mer för mitt mål nu igen när cykeln är lagad, får ju inte de jättelånga promenaderna på köpet längre. Men det är rätt skönt och egentligen trivs jag bättre med att gå innan frukosten än pr

Jag har 99 minuter kvar nu. Med några promenader så är det fixat.
Måste verkligen hålla träningen uppe nu, det har varit så mycket att göra så att man missat träning utan att vilja det. Surt!
Men snart närmar det sig vår igen och då blir det så lätt att t