Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 48
You need to log in to create posts and topics.

Jag är i mål =) Känns alldeles konstigt att det ska vara fredag idag.. så därför känns det inte som om jag borde vara ifred heller men det är jag iaf. Har avverkat en hel timme på motionscykel idag, vilket är mitt längsta motionscykel-pass någonsin.. Nu m

15 min kvar, fixar ja imorrn. Red i min nya grupp idag och den va toppen =) Så nästa vecka kan vi höja mitt mål till 180 min. 🙂

Vad härligt att du hittade en grupp som fungerade! Höjer nästa veckas mål =)

Är också över målsnöret! Vad skönt det känns! Dessutom har jag tappat över ett kilo denna vecka och tänker inte hitta dem igen 🙂

Vågar inte höja veckomålet för nästa vecka har andra aktiviteter som ev strular till mina promenadplaner! Men 30 min/dag =

Den är gruppen sporrar mig väldigt mycke för att komma upp i dom minutrarna ja har satt. Och på så sätt kommer man ut o gör nått oxå.

Nu är jag i mål och gruppmålet är oxå klart!

Det blev mycket motion på fredagen för mig! Först ngra kubikmetrar lådor och möbler som bars upp i lägenheten och sen fest med dans! Skönt när målet bara löser sig utan att man tänker på det.
Jag är urförkyld

Jag tror den här gruppen är lite som ett skyddsnät för mig. Just nu har jag lust och energi att motionera, men vissa veckor är det svårare och vissa är det lättare. Och de veckor det är svårare är det skönt att känna att man har nåt som pressar en till at

Denize, precis så känner jag med! 🙂
Har man helt slut på motivationen så är det så lätt att bara slänga sig framför tv´n istället, då är det bra att tänka på att jag "måste" komma upp i mitt antal minuter för gruppens skull! Och det gör inget om jag sp

Precis!
För även om man inte är på topp så är det viktiga ju att man inte släpper taget om träningen, för då BLIR det ju jobbigt! Det gäller bara att fortsätta.

Och det är precis vad jag ska göra idag fast jag är färdig: Jag ska gå och köra lite konditi

Förresten: Det är roligt att se att vi bara blir bättre och bättre för varje vecka.. Kommer upp i högre och högre procent. Jag vet inte om det har att göra med att vi hållt på ett tag och att det börjar bli lättare att nå målen eller om det är nåt annat -