Quote from mårten jansson on 1 December 2006, 18:44Jag är i mål =) Känns alldeles konstigt att det ska vara fredag idag.. så därför känns det inte som om jag borde vara ifred heller men det är jag iaf. Har avverkat en hel timme på motionscykel idag, vilket är mitt längsta motionscykel-pass någonsin.. Nu m
Jag är i mål =) Känns alldeles konstigt att det ska vara fredag idag.. så därför känns det inte som om jag borde vara ifred heller men det är jag iaf. Har avverkat en hel timme på motionscykel idag, vilket är mitt längsta motionscykel-pass någonsin.. Nu m
Quote from Elin Rimhagen on 1 December 2006, 22:3915 min kvar, fixar ja imorrn. Red i min nya grupp idag och den va toppen =) Så nästa vecka kan vi höja mitt mål till 180 min. 🙂
15 min kvar, fixar ja imorrn. Red i min nya grupp idag och den va toppen =) Så nästa vecka kan vi höja mitt mål till 180 min. 🙂
Quote from mårten jansson on 2 December 2006, 11:20Vad härligt att du hittade en grupp som fungerade! Höjer nästa veckas mål =)
Vad härligt att du hittade en grupp som fungerade! Höjer nästa veckas mål =)
Quote from Benny Nilsson on 2 December 2006, 13:07Är också över målsnöret! Vad skönt det känns! Dessutom har jag tappat över ett kilo denna vecka och tänker inte hitta dem igen 🙂
Vågar inte höja veckomålet för nästa vecka har andra aktiviteter som ev strular till mina promenadplaner! Men 30 min/dag =
Är också över målsnöret! Vad skönt det känns! Dessutom har jag tappat över ett kilo denna vecka och tänker inte hitta dem igen 🙂
Vågar inte höja veckomålet för nästa vecka har andra aktiviteter som ev strular till mina promenadplaner! Men 30 min/dag =
Quote from Elin Rimhagen on 2 December 2006, 14:35Den är gruppen sporrar mig väldigt mycke för att komma upp i dom minutrarna ja har satt. Och på så sätt kommer man ut o gör nått oxå.
Den är gruppen sporrar mig väldigt mycke för att komma upp i dom minutrarna ja har satt. Och på så sätt kommer man ut o gör nått oxå.
Quote from Bjarne Lewin on 2 December 2006, 17:49Nu är jag i mål och gruppmålet är oxå klart!
Det blev mycket motion på fredagen för mig! Först ngra kubikmetrar lådor och möbler som bars upp i lägenheten och sen fest med dans! Skönt när målet bara löser sig utan att man tänker på det.
Jag är urförkyld
Nu är jag i mål och gruppmålet är oxå klart!
Det blev mycket motion på fredagen för mig! Först ngra kubikmetrar lådor och möbler som bars upp i lägenheten och sen fest med dans! Skönt när målet bara löser sig utan att man tänker på det.
Jag är urförkyld
Quote from mårten jansson on 2 December 2006, 19:02Jag tror den här gruppen är lite som ett skyddsnät för mig. Just nu har jag lust och energi att motionera, men vissa veckor är det svårare och vissa är det lättare. Och de veckor det är svårare är det skönt att känna att man har nåt som pressar en till at
Jag tror den här gruppen är lite som ett skyddsnät för mig. Just nu har jag lust och energi att motionera, men vissa veckor är det svårare och vissa är det lättare. Och de veckor det är svårare är det skönt att känna att man har nåt som pressar en till at
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 3 December 2006, 11:28Denize, precis så känner jag med! 🙂
Har man helt slut på motivationen så är det så lätt att bara slänga sig framför tv´n istället, då är det bra att tänka på att jag "måste" komma upp i mitt antal minuter för gruppens skull! Och det gör inget om jag sp
Denize, precis så känner jag med! 🙂
Har man helt slut på motivationen så är det så lätt att bara slänga sig framför tv´n istället, då är det bra att tänka på att jag "måste" komma upp i mitt antal minuter för gruppens skull! Och det gör inget om jag sp
Quote from mårten jansson on 3 December 2006, 11:43Precis!
För även om man inte är på topp så är det viktiga ju att man inte släpper taget om träningen, för då BLIR det ju jobbigt! Det gäller bara att fortsätta.Och det är precis vad jag ska göra idag fast jag är färdig: Jag ska gå och köra lite konditi
Precis!
För även om man inte är på topp så är det viktiga ju att man inte släpper taget om träningen, för då BLIR det ju jobbigt! Det gäller bara att fortsätta.
Och det är precis vad jag ska göra idag fast jag är färdig: Jag ska gå och köra lite konditi
Quote from mårten jansson on 3 December 2006, 11:45Förresten: Det är roligt att se att vi bara blir bättre och bättre för varje vecka.. Kommer upp i högre och högre procent. Jag vet inte om det har att göra med att vi hållt på ett tag och att det börjar bli lättare att nå målen eller om det är nåt annat -
Förresten: Det är roligt att se att vi bara blir bättre och bättre för varje vecka.. Kommer upp i högre och högre procent. Jag vet inte om det har att göra med att vi hållt på ett tag och att det börjar bli lättare att nå målen eller om det är nåt annat -