Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 48
You need to log in to create posts and topics.

Verkligen tur att denna grupp finns. De senaste veckorna har det varit lite trögt att träna. Men tack vare er så kämpar man sig iväg iaf. Jag har lite kvar på veckomålet men idag blir det både promenad och friskis så det ska inte vara några problem.

Tänkte höra med er om det är okej att jag lägger till er på min topplista. Kom på att det blir lättare att motivera sig om man hela tiden ser hur bra ni andra kämpar : )

Lotta: De är bara att lägga till

det är klart du får lägga till.. Jag har dessutom redan dig på min topplista... Jag la till er allihopa, för jag tänkte att då har man lite koll på hur det går för folk!

Då var det alltså söndag kväll plötsligt. Nu vill jag jättegärna höra att även Åsa, Annika och Lotta har tagit sig i mål!

Jag har tagit mig i mål! 🙂
Det är ok att lägga till mig oxå, jag lägger till er andra med!

Mitt mål är avklarat 🙂 Helt okej att lägga till mig på era topplistor tror att en del av er redan ligger i min topplista.

Jag har oxå en del av er på min topplista. Ska lägga till samtliga kämpar i denna gruppen. Kul att se också vad ni alla håller på med för olika typer av träning. Vem vet, man kanske blir sugen på att testa nåt nytt 🙂

Va bra då lägger jag till er! har klarat målet nu. Var på friskis tidigare ikväll men kom inte hem förrän nu. Men nu är det inlagt iaf! Lycka till nästa vecka!

Jättebra! Härligt att se att vi alla klarade det! Och lycka till!