Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 49
You need to log in to create posts and topics.

Hm... Torsdag är det idag och vi ligger på 55%... Av någon anledning ser det alltid ut som att vi precis ska klara vårt mål vid den här tiden.. Men i slutet av veckan brukar det ändå ha gått bra för oss!

Jag har bara 49 minuter kvar av mitt mål nu när ja

Jag har klarat av lite mer än hälften av mitt mål. Hoppas på att lyckas med den andra hälften också (H)

Har inte kommit långt på den här veckans träning. Men ja har ett par dagar kvar så i mål ska ja allt komma. Ska ta o göra lite Qi-gong nu.

du har ju dina två ridpass nu också.. så de lär väl ge dig en putt i rätt riktning!

Japp ridpassen höjer motivationen. Och bra träning är de oxå (t+)

Ja... jag ska ta vilodag i morgon har jag bestämt mig för. Tror iofs inte att det är träningens fel den här gången men jag känner mig lite hängig så en dag utan träning är nog en bra idé... dessutom är det dags för en vilodag!

Tror att jag hänger på. Med en vilodag, alltså. Har just klarat mitt veckomål (H:) trots att mitt core och stepup-pass var inställt idag. Fick en stormig regnpromenad på drygt 40 min och tränade hemma istället med hopprep och hantlar. Det funkar ju det me

Jag blir färdig i morgon bitti... För promenad ska jag gå ändå... Fast det blir ingen promenad på lördag morgon så det blir ändå ett sammanhängande dygn med vila.

Jag vet inte om det kan vara mörkret som gör mig så trött?

Jag har 1 timme kvar på mitt veckomål. Men imorgon blir det promenad och på lördag och söndag oxå så det blir nog inga problem. Men nu ska jag gå och sova lite. Kan behövas det oxå ibland 🙂

Jag har haft vilovecka hela veckan! Men sjukgymnastiken hade jag tänkt köra i alla fall och lite flytthjälp blir det nog på söndag, kanske...