Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 5
You need to log in to create posts and topics.

Nej alltså själva meningen att ha ett mål är ju att man kämpar för det. Men sen är det så i mitt fall att mina mål gör mig mer motiverad att träna och då kommer jag i mål tidigt.

Tror inte de "Gnällde" på dem som faktiskt kommer i mål tidigt, jag kom imål jättetidigt förra veckan, och om det hade vairt mitt gamla jag så hade jag varit i mål tisdag eller onsdag, för då tränade jag mellan 700-1000min/vecka, nu har jag lite över 1000

I mål!

Har sett mörkt ut i veckan men nu har det ljusnat 🙂 Ska ut på en promenad idag så jag kommer nog lyckas att ta mig i mål 🙂

Jag har ju också ett mål där jag kommer i mål tidigt i veckan.. Oftast. Grejen för mig är att med min hårdare träning är jag nöjd och vill inte pressa mer eller öka mer. Det jag måste träna på är att ta mina vilodagar! I övrigt så kan det finnas veckor dä

Jag är också ojämn med när och om jag kommer i mål. Just nu har jag strategin att ha ett lågt mål och verkligen komma i mål. Jag blir helt enkelt så ledsen om jag misslyckas gång på gång. Och så har jag precis flyttat och börjat plugga. Mycket i livet har

En glad gubbe med hjärt-ögon, tack!

Imål. Varken mer eller mindre. 🙂

Så var då v. 5 slut och jag stavade ihop 390 minuter totalt så 90 minuter blev som bonus till gruppen!
🙂

163 bonusminuter ger jag till oss.. Och denna veckan har jag inte ens varit på ki box? Fast det blev några promenader som inte var det minsta medräknade och sen har jag varit på föreläsningar fyra dagar (vilket är jättemycket).

..Och på tal om extra minutrar så har vi slagit förra veckans totala minutantal (vilket var det största någonsin, så klart) med fem minuter nu!