Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 6
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin: 120 (H)
Annika: 300
Annkie: Bortrest!
Denize: 300 (H)
Elin 550 (H)

Eva: 700 (H)
Evely: 200 (H)
Jennie K: Bortrest!
Jennie P: 300 (H)
Jessica: 150

Johanna: 650 (H)
Jutta: 400 (H)
Lotta: 350 (H)
Lie: Sjuk!
Magnus 200

Maria L: Sjuk!
Maria N: 7

Jag åker till thailand 6 feb och blir borta till den 20. Ge mig inget mål förrän vecka 8 Kommmer hem i mitten av veckan Ge mig 400 min eller nått sånt. Jag reggar lite jogging och vad jag nu orkar med i värmen när jag kommer hem vet ej om det finns nån b

Okej, jag ska försöka komma ihåg det vecka åtta men med tanke på att det är en bit fram så är det mkt möjligt att jag glömmer det.. Men då är det ju bara att säga till mig när du kommer hem. Ha det så trevligt 😉

Jag vill höja mitt mål till 650 nästa vecka. Kom i mål så tidigt... Och det är ju ingen utmaning om man lägger sig för lågt...

Denize: Ska testa höja mitt mål lite denna vecka, ta 550 minuter!

Jag skulle vilja fortsätta ha mitt mål på 600 😉 Och en stor Stjärna till Denize som fixar med våra mål 🙂

Hm... Måste säga att det är lite förvirrande med alla mål hit och dit så det var därför ditt landade på 500 (Åsa O sa att hon ville fortsätta på 500 också kollade jag Åsa och där stod 600... 😉

Och tack för stjärnan.. =)

Hej (L) Denize!
Du är ju jätteduktig att hålla reda på alla mål! Jag vill höja mitt mål till 360 min. Jag har börjat tycka om att stavgå en timme minst och då blir det lätt mer än 300! En dag kan jag ju vila! Man vet ju aldrig om det händer nåt oväntat me

Och du är jätteduktig på att stavgå! 😉

Bra att jag fortfarande står som sjuk - jag är fortfarande under återhämtning och ska se till att komma igång över huvudtaget denna vecka.
Jag återkommer vecka 7 (t+)