Quote from Fredrik Borgström on 24 February 2007, 12:13Efter yogan nu på morgonen, gick jag i mål 🙂
Trodde inte att jag skulle fixa det så lätt denna veckan eftersom jag fått avstå från alla gympapass p g a min onda armbåge. Som tur är har man ben och kan promenera desto mer.
Ps. Smärtan i armen börjar av
Efter yogan nu på morgonen, gick jag i mål 🙂
Trodde inte att jag skulle fixa det så lätt denna veckan eftersom jag fått avstå från alla gympapass p g a min onda armbåge. Som tur är har man ben och kan promenera desto mer.
Ps. Smärtan i armen börjar av
Quote from Benny Nilsson on 24 February 2007, 14:16Hejsan hoppsan!
Är i mål med 5 minuter bonus! Ännu en dag kvar av denna vecka så det blir säkert minst en timme till!
Målet 360 min är bra så det fortsätter jag med. Då har jag råd på att shoppa en dag eller bara göra annat, lata mej tex!
(V)
Hejsan hoppsan!
Är i mål med 5 minuter bonus! Ännu en dag kvar av denna vecka så det blir säkert minst en timme till!
Målet 360 min är bra så det fortsätter jag med. Då har jag råd på att shoppa en dag eller bara göra annat, lata mej tex!
(V)
Quote from Evelina Svensson Finndahl on 24 February 2007, 15:33Jag är nu på 613 och har hela morgondagen kvar... mitt mål är mao redan nått (H)
Jag är nu på 613 och har hela morgondagen kvar... mitt mål är mao redan nått (H)
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 16:15Jag är i mål!! Några extra minuter blir det också, har träning inplanerat i morgon också!
Jag är i mål!! Några extra minuter blir det också, har träning inplanerat i morgon också!
Quote from mårten jansson on 24 February 2007, 16:30Jag är också i mål! Hann med att ramla på isen med cykeln på vägen hem också, tur att jag passade på när jag var varm i musklerna iaf 😉
Jag är också i mål! Hann med att ramla på isen med cykeln på vägen hem också, tur att jag passade på när jag var varm i musklerna iaf 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 17:05hoppas att du inte slog dig alltför mycket!
Jag har 55min kvar, vilka jag ska klara av imorgon med afrikansk dans...
hoppas att du inte slog dig alltför mycket!
Jag har 55min kvar, vilka jag ska klara av imorgon med afrikansk dans...
Quote from mårten jansson on 24 February 2007, 19:10Nej, knappt alls. Jag antar att det berodde på att jag just tränat och musklerna var varma och mjuka.
Nej, knappt alls. Jag antar att det berodde på att jag just tränat och musklerna var varma och mjuka.
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 19:18Jag är i mååål!
Jag är i mååål!
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 19:4498% killar och tjejer - kom igen! 🙂
98% killar och tjejer - kom igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 19:53JAA!!! Jag vill också vara med! Hej, alla! 🙂
Från nästa vecka, eller? Hur funkar det? Har satt mål för den här veckan, räknas de automatiskt in i gruppens bara för att jag kom med?
Och vad står ND för? Vore kul om det fanns en förklaring till det när
JAA!!! Jag vill också vara med! Hej, alla! 🙂
Från nästa vecka, eller? Hur funkar det? Har satt mål för den här veckan, räknas de automatiskt in i gruppens bara för att jag kom med?
Och vad står ND för? Vore kul om det fanns en förklaring till det när