Quote from Elin Rimhagen on 25 February 2007, 20:47Hoppas ni andra har lite minutrar att bjuda på. Ingen målgång för mig denna vecka. har dock varit sjuk oxå. Nästa vecka nya tag. =)
Hoppas ni andra har lite minutrar att bjuda på. Ingen målgång för mig denna vecka. har dock varit sjuk oxå. Nästa vecka nya tag. =)
Quote from Bjarne Lewin on 25 February 2007, 20:48Jag har skamligt många bonusminutrar... okej då inte skamligt men många så dej kan jag dra i mål...
Jag har skamligt många bonusminutrar... okej då inte skamligt men många så dej kan jag dra i mål...
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 21:30Tog mig i mål med 5min plus!(V)
Tog mig i mål med 5min plus!(V)
Quote from Dan Andersson on 26 February 2007, 07:44Svarade ju på fel vecka. Det är denna vecka jag är i mål, med 5 minuter till godo. Har lite svårt att hålla reda på veckonummer 🙂
Svarade ju på fel vecka. Det är denna vecka jag är i mål, med 5 minuter till godo. Har lite svårt att hålla reda på veckonummer 🙂
Quote from mårten jansson on 26 February 2007, 09:08Magnus, Maria J, Maria W och Åsa O, hur gick det för er??!
Magnus, Maria J, Maria W och Åsa O, hur gick det för er??!
Quote from Sara Wåhlen on 26 February 2007, 13:04Jag kom inte i mål... tyvärr. Nya tag denna vecka!
Jag kom inte i mål... tyvärr. Nya tag denna vecka!
Quote from Funbeat user on 28 February 2007, 07:02Lite sent kanske, men jag kom också imål med 25 i bonus!
Lite sent kanske, men jag kom också imål med 25 i bonus!
Quote from mårten jansson on 28 February 2007, 09:52Vad skönt! Då är det bara Maria J och Magnus som varken sagt det ena eller andra..
Vad skönt! Då är det bara Maria J och Magnus som varken sagt det ena eller andra..