Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 9 - för oss pratglada
You need to log in to create posts and topics.

Det driver ut skiten så går det över fortare, eller nåt, Ingen aning. Har funkat för mig iaf. Eller en katt på magen, eller en Xena (min hund brukar ligga med ryggen mot min mage i sängen)

Har precis varit ute och tagit mitt första löppass. 20min, varvat

FANTASTISKT jobbat, Marie! BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/02-02.gif

Denna veckan har gått lite halvt, träningsvärken från skivstången har precis, 6 dagar senare släppt.
Har dessutom velat vila benet lite men det känns lite slött att knappt träna men på något sätt har jag fått ihop 220 minuter iaf 🙂 70 kvar.

Marie: Det är kanon att varva med gång! Det kan man göra även när man börjar vara vältränad har jag förstått...

Ni har så rätt, det var inte skönt under tiden jag gick men det gick ju över sen! 😀 Hmm... Aldrig varit med om... Då vet jag till nästa gång. Ska ge järnet imorn! Får se om jag hinner... SKA!

YEES I mål med Vasaloppspinningen 4 tim och 47 min på cyckel
Massa blåbärsoppa gick det åt, Men det var riktigt kul StorbildsTV
och häftig musik " ledare som höll koll på oss Vi VAr sjukt BRA

Låter riktigt tufft, massa minutrar det... Phew

Jo det var väldigt tufft
Efter ca 2 tim brännde det som sjutton i låren
Sen när vi förstod att det skulle gå över 4 timm kändes det lite illa
Men det var kul att se på loppet på TV och sammtidigt all skön musik 2 ledare som höll farten på oss (och Koll)

Låter häftigt också då 😉
Ska nog duscha mig lite nu jag. Har varit ute och pulsat i snön med vovvarna som mest skuttat omkring, de ligger helt däckade i hallen nu, ändå var vi bara igång i 30min 😉 Men lite hög snö blir mycket jobb för dem

Nådde inte mitt mål alls denna vecka. Inte alls kul, men tröttheten har totalt slagit ut mig. Nästa vecka skall det bli bättre. Idag har jag varit och gått i rallyskogen hela dagen men då jag har barnen med mig räknar jag det inte som träning trots att ja