Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 9 - för oss pratglada
You need to log in to create posts and topics.

Hejja Marie! Klart att du ska springa... Var inne och kollade på de där programmen på marathon.se, ska springa åstadsloppet här i stan, skönt att få råd och tips får hur man ska träna. Är ju inte direkt nån löpare...så det här med att få ett träningsupplä

70 % avklarat nu, det räknar jag med att hyffsa till lite idag. Hur går det för er andra, börjar ni närma er målet?

Idag har jag bokat in mig på core, som alla andra torsdagar, tänkte att jag skulle springa lite på löpbandet innan, inte så skoj men det ä

Hejja Marie.
Jag håller alla tummarna för dig Rusa på

Marie A!
Jag kollade det du hade lagt in i din kalender för att jag blev nyfiken på upp lägget. Passen var på 35-45 minuter vadjag kommer ihåg (#)
Hinner man springa 5 km på det eller är det så att det blir första gången man springer 5km när det är dags f

Jag skrev det som stod. Men jag antar att man kan justera lite utefter att man blir van också. Och sista veckan har jag ju 3 träningstillfällen som inte är uppbokade av schemat, som jag kan prova att löpa 5km spåret uppe i sisugården 😀
Men 6min/km är väl

jävligt kul att ladda inför något iaf! jag kan inte undgå att bli inspirerad! All lycka!

<Vadå för poäng???
Jo, när man har medlemskort på Konsum får man poäng på allt man handlar. Kampanjen går ut på att få folk till Vårruset och man lockar med 1000 poäng som man får när man anmäler sig.

Jätteroligt Marie!!! (t+) Visste väl det!
Skönt att det går bra med valpen, har du läst det Johanna skrev om hur hennes hund INTE ville hänga med?

Tror att meningen med träningsupplägget är att springa 5 km för första gången på själva loppet. Om man vi

motsvarar 1000 poäng 10 kr i checkar hos coop? det gör det hos ica...

Mindre faktiskt. 7500p är 50kr check, eller 5% eller 10%, beroende på var man handlar.