Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 9 - för oss pratglada
You need to log in to create posts and topics.

Jag behöver lite peppning nu tjejer! Jag är så förbaskat trött att jag inte orkat träna något ännu i veckan och det är redan onsdag. Hur skall man komma igång igen när kroppen bara vill sova. Jag har lagt mig före 21.00 tre kvällar på rad nu, det borde ju

Maria: Hmm, vad jag funderar över är om du går och lägger dig 21 när går du upp? Sömnkvalitet? Klart att du orkar den där promenaden ikväll...du har ju så gott som redan bestämt att du SKA ut, eller hur?! 🙂 Du kanske rentutav blir piggare av promenixen!

Kan det vara den berömda vintertröttheten. Då ordinerar jag promdenader mellan klocka 11 och 2 på dagen för att få så mycket av det där underbara mittpådagen-ljuset. Jag brukar känna mig mycket piggare efter en sådan promenad.
Lycka till och hoppas att d

man kanske ska anmäla sig till Vårruset, någon annan som funderat på det samma? 🙂 Aldrig varit i nån tävling förut, men det är ju långt till maj, så jag hinner nog komma i form 😉 Lite kondis har man ju av alla promenader

JAA!!! (t+) Det är jätteroligt! 😀 Var på mitt första förra året och hade en fantastisk upplevelse!
Läs min blog "Vårruset i mitt hjärta!", fast det kanske du redan gjort. 😉
Du vet väl att man inte MÅSTE springa, går alldeles utmärkt att gå i sista grupp

Hej, Maria! 🙂
När kroppen är utvilad blir du bara tröttare av att sova ännu mer. Det är sömnhormonet melatonin som fortsätter och fortsätter produceras ju mer du sover. För att bryta cirkeln, gå ut i dagsljus när du vaknat. Då fattar kroppen att det är

tog ett litet reklamblad om det på affären 🙂
lite sugen är jag. är sugen på att utvecklas och tävla lite inom diverse. mamma fick ryck på mig när jag sa att jag ville springa på Kinesiska muren en dag. 🙂

Såg okså det där jäkla reklambladet! :@ Surt att missa 1000 poäng man får gratis under kampanjtiden, har ju redan anmält mig! Särskilt när jag handlar där så sällan. Aja...

Vadå för poäng???

Jag funderar på Vårruset. Har sprungit det en gång förut och det var kul!

Sprang vårruset förra året för första och antagligen sista gången. Det var så smockat med folk så det var helt omöjligt att springa i sin egen takt, springa och springa förresten, många går ju. Andra halvan av loppet kutade jag för allt vad tygen höll...