Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 9 - för oss pratglada
You need to log in to create posts and topics.

Man kan ju säga till att man är sjuk, och då kan jag plocka bort ditt mål, och skriva dig som sjuk. Jag tror t.ex. att det finns några som är sjuka just nu, om jag inte minns fel.

Det blidde inget av dagens vilodag... Det var så skönt att simma att jag öste på 2 km. Sen en promenad i snön. På söndag ska det i alla fall bli vila..

Japp, då är jag med. Tack, Denize! 🙂

Hallå Mata Hari! Häftigt namn! Gör vad jag kan för att vara frisk men har haft nån jäkla bug i kroppen i många veckor. Det verkar inte vilja bryta ut heller. Krasslar o rosslar men har inte ont så jag kör som om all

köpt en klocka idag, vattentät med tidtagarur! 😀 Som jag ska ha när jag simmar, och även promenerar/löper (som jag hoppas jag kan komma igång med så fort det blir tort ute, måste ha nya skor också)

Och 11 böcker på bokrean *host* så jag har inte råd med

Häftigt att simma med klocka på, ser ju proffsigt ut! (t+)

Men jag har inga simglasögon!! 😛 Och ingen mössa 😛 Fast mössa känns b 😉

56 % avklarat här! Skulle haft en vilodag idag men den blev inte av.. 😀

Var också och handlade lite på bokrean idag, fast det blidde bara två böcker. Det var så mycket folk så jag orkade liksom inte riktigt.

Anna-Karin: Du är i MÅL! Det var hämnd för förra veckan va? Grattis!

Grattis Anna-Karin du är så väl värd detta!

Kram!

69.5% har jag nu. Tror jag räknat rätt, jag har ju 100min lägre på målet på min sida, än jag har här. Och så vill jag ha det. 🙂

Grattis från mig också! 🙂 Det är skönt när man kommer till och tränar igen.