Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 9 - för oss pratglada
You need to log in to create posts and topics.

Japp, det där skulle jag också vilja ha. Kunna se hur det går vecka för vecka.

Och nej, vi behöver inte trötta ut Olle i onödan. 😉

Verkar som om vi helt och hållet bestämt oss för att tjuvstarta vecka nio nu ;), kan vi inte försöka att bara prata i en av trådarna? Det blir så rörigt...

Vi gör så här: Jag låser denna tråden och öppnar den ikväll!

Nu är den öppen!

har suttit och väntat! 🙂
i morgon (måndag) ska jag försöka ta mig iväg till gympan. 🙂 har ju betalat 300kr för att vara med där, så då borde jag ju vara med. Och nu när jag inte ens jobbar med henne längre, så kan jag vara med varje gång vare sig jag är

Lägg inte för mycket press på dig Marie. Jag tror att du skulle må bra av att lägga så mycket krav på dig själv som möjligt åt sidan.

Att simma 2 ggr per vecka är säkert jätteskönt och bra men att sätta press på dig vad gäller tempot tror jag inte är br

Tack Evely. 🙂 jag har mått jättemycket bättre sedan vi fick hem Zaba, kanske är för att jag inte har haft tid att fundera så mycket.
Simningen handlar inte om press, det handlar om att jag vill öka distansen redan nu, men att jag tar det lugnt, på det vi

Du kan medvetet använda dig av hundarna för att mota bort de jobbiga tankarna. Varje gång som de börjar snurra i huvudet så tänker du medvetet på hur kul det såg ut när de brottades (filmen) eller på något annat med dem som varit kul.

Sådana knep lär ma

Tänkte berätta för er att jag har anmält mej till VårRuset i Sthlm 4 juni!
Betalt anmälningsavgift och Tshirt har jag också!
Det blir ett helt äventyr för mej, med överresa, Ruset och två dar i Sthlm!
Ut pch träna! 😉

vad spännande! Då får du ge oss extra många minuter då 😉