Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 9 - för oss pratglada
You need to log in to create posts and topics.

Nu får ni lugna er lite. Inte vecka 9 ännu!!

<Jo, dina minutrar räknas med för alla veckor du tränat tydligen. Men det är inte mycket att göra åt, det är värre när det är folk som ger bonusminutrar varje vecka!

Hej Denize!
Fattar inte. Inte mycket att göra åt? Trodde att det var bra? Eller är jag

Hej Evely!

Det är spännande att dividera om det där med målsättning... Tycker också att det är något jag gör för min egen utveckling. Skulle inte gilla att sätta FÖR höga mål och inte lyckas. Det suger...

Satte veckomål för första gången v 8 och det ve

Det som är det dumma är att målet för t.ex. vecka 51 förra året ligger för typ 10 personer, men i efterhand lägger funbeat in alla minuter på alla dem som är med i grupper nu, dvs 30-40. Så statistiken fungerar inte efteråt!

ta upp det med Olle 🙂 Kanske går att fixa, med lite krångel 🙂

Aha. Vad dumt. Jag vill ju inte räknas med förrän jag ÄR med, eller hur? När jag vet att min insats spelar roll för fler än mig själv. Dessutom sabbar det statistiken.
Det måste väl gå att göra nåt åt? Har du hört med Olle?

Med massa krångel tror jag... så därför har jag inte sagt nåt om det för det finns mycket annat jag hellre vill ha =) Däremot funderade jag på att helt enkelt öppna en statistiktråd där jag skriver in hur många procent av målet vi gjorde varje vecka?

*fniss* Vi tänkte samma sak

Ja, ni gjorde det. Men jag vill så hemskt gärna att Olle ska fixa lite fler typer av mål, lite mer avancerade parametrar.. så jag vill inte be honom om fler saker, speciellt inte sådant som tar tid. Dessutom känns det inte som ett enormt problem, vi är ju

En statistiktråd tycker jag verkarvara en fantastisk ide. Det var så roligt på slutet av förra året när vi var en liten skara som alla (nästan alla) hade varit med länge. Man såg tydligt hur %-satsen över mål ökade för varje vecka.

Nu är det ju rolig att