Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 9 - för oss pratglada
You need to log in to create posts and topics.

Nu ska jag ge mig ut på en joggintur. Är inte alls sugen, för jag vet sen morgonpromenaden att det moddigt och eländigt på vägen. Men det är bara att bita i det sura äpplet!

Så klok du är, Evely! 🙂
Brukar också ta den där liknelsen med skogen när jag ska förklara för någon hur jag har gjort/hur man kan göra för att hjälpa sig själv att må bättre. Och hur det kommer sig att det tar ett tag innan det nya, braiga har effekt.

Förresten, hur funkar det om man blir sjuk?

Eva: Hur det funkar här om man blir sjuk..?

Jag har av ren slump kommit upp i halva mitt mål idag :S Jag förstår knappt själv hur det gick till men så är det!

Halva målet? Redan? Jag som tyckte att jag var duktig som kommit upp i 32 %... 🙂

Har planerat in två vilodagar denna vecka, stolt. Fast i morgon, som är min första vilodag, ska jag gå och plaska (simma) lite, men tänker inte ta det så allvarligt utan

Jag har kommit ganska långt, 140min igår. 🙂 Alldeles lagomt, men vi var ju på bokrean och grejer.
var någon annan och köpte böcker i natt, eller i morse? 🙂
Ska iväg och införskaffa mig några fler tror jag, som jag inte hade råd till igår, eller ja, tän

25% Det tror jag aldrig att jag haft efter en dag förut! Hoppas att jag kan träna som jag planerat. Då kan jag slå mitt mål med 100 minuter!

Jag har oxå nått 25 % av mitt mål. Får se om jag når mitt mål lika lätt som förra veckan. Då får jag nog höja det lite till...

Ja, om jag t ex blir sjuk mitt i veckan? Sabbar jag gruppmålet och drar ner vår gemensamma tid eller raderas mitt veckomål? För det är ju inte samma sak att vara sjuk eller skadad som att lata sig eller inte orka. 😉 Då borde det räknas på olika sätt ocks

Det är bäst för dig att inte bli sjuk helt enkelt! 😉