Quote from Johan T on 12 October 2009, 09:14Jag röstar också på Joe Strummer. (t+)
Jag röstar också på Joe Strummer. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:26Intervjun med honom om hans rekordmarathon är grym också:
Q: Didn’t you once run in the Paris Marathon?
Joe: Yep. I ran three of them.
Q: Correct me if I’m wrong but is it also true that you never trained for any of them?
Joe: You shouldn’t really ask me
Intervjun med honom om hans rekordmarathon är grym också:
Q: Didn’t you once run in the Paris Marathon?
Joe: Yep. I ran three of them.
Q: Correct me if I’m wrong but is it also true that you never trained for any of them?
Joe: You shouldn’t really ask me
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:30🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 20:47Håller mig till John Graham Mellor fållan.
En stor förebild i många hänseenden.BILD:http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Ftd_NXUlybPUdM:/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://uglyradio.files.wordpress.com/2009/03/8191-joe-strummer-the-future-is-unwritten.jpg
Håller mig till John Graham Mellor fållan.
En stor förebild i många hänseenden.
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:23Det jag tänkt på är att funbeat är ganska Stockholmscentrerat. På jogg är skånska aktiviteten större t ex.
Det jag tänkt på är att funbeat är ganska Stockholmscentrerat. På jogg är skånska aktiviteten större t ex.
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:28och i Skåne är de mer sävliga och kör Maffe-jogg 🙂
och i Skåne är de mer sävliga och kör Maffe-jogg 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:51Kolla in mitt motto Leif....samma som Bengt Bedrups naturligtvis....hehehe.
Men jag vill naturligtvis lägga till: " För att det är så djävla roligt...själv, i grupp och så alla sekundärvinsterna...huuuaaa");););)
Kolla in mitt motto Leif....samma som Bengt Bedrups naturligtvis....hehehe.
Men jag vill naturligtvis lägga till: " För att det är så djävla roligt...själv, i grupp och så alla sekundärvinsterna...huuuaaa");););)
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:54Det roliga med Träna med TV var ju ändå deras folkbildningsprofil. Helt rätt på den tiden och det skulle knappast gå att sälja in i dagens samhälle.
Det roliga med Träna med TV var ju ändå deras folkbildningsprofil. Helt rätt på den tiden och det skulle knappast gå att sälja in i dagens samhälle.
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:57Helt riktigt....då gäller det Zlatans lilla joggingtur med Anna Anka som gäller.;););)
Helt riktigt....då gäller det Zlatans lilla joggingtur med Anna Anka som gäller.;););)
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 20:04Yepp, och vi som växte upp med Träna med TV känner oss ibland som en betraktare utifrån. En annan tidsrymd liksom...
Yepp, och vi som växte upp med Träna med TV känner oss ibland som en betraktare utifrån. En annan tidsrymd liksom...