Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 11:19Gjorde rätt i vadå? Du är inte specifik.
Jag vet inte vad killen hade för syfte med sitt lopp - man kan inte säga mycket om rätt eller fel utan den informationen.
Sett från ett perspektiv så kan man ju enkelt förstå att din runda var mycket mer skonsamt
Gjorde rätt i vadå? Du är inte specifik.
Jag vet inte vad killen hade för syfte med sitt lopp - man kan inte säga mycket om rätt eller fel utan den informationen.
Sett från ett perspektiv så kan man ju enkelt förstå att din runda var mycket mer skonsamt
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 13:02Alla sätt är väl bra - huvudsaken är att man uppnår vad man vill med sitt träningspass. Jag kör ibland som killen och ibland som dej - beroende på vilken typ av träningspass jag vill köra. Ibland vill jag ta det mer stillsamt - ibland få en riktig "nära-d
Alla sätt är väl bra - huvudsaken är att man uppnår vad man vill med sitt träningspass. Jag kör ibland som killen och ibland som dej - beroende på vilken typ av träningspass jag vill köra. Ibland vill jag ta det mer stillsamt - ibland få en riktig "nära-d