Quote from Guest on 29 April 2010, 19:50Vem tror ni vinner årets Giro dÍtalia?
Vilket team och vilken cyklist anser ni har de bästa förutsättningarna att vinna?
Vad har Thomas Löfkvist för chanser i årets Giro? Blir det någon av bröderna Schleck som vinner eller kanske rent av Fabian Cancell
Vem tror ni vinner årets Giro dÍtalia?
Vilket team och vilken cyklist anser ni har de bästa förutsättningarna att vinna?
Vad har Thomas Löfkvist för chanser i årets Giro? Blir det någon av bröderna Schleck som vinner eller kanske rent av Fabian Cancell
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:00helt säkert kommer inte nån av bröderna schlek att vinna.
jag är tvärsäker eftersom de inte startar.
startar Gotland?
helt säkert kommer inte nån av bröderna schlek att vinna.
jag är tvärsäker eftersom de inte startar.
startar Gotland?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:00Löfkvist vinner inte. Han håller inte i tre veckor.
Andy Schleck har större chans än Frank eller Fabbe.
Mycket svårt att veta vem som har kört dopad eller ren hela sin karriär och egentligen ointressant.
Löfkvist vinner inte. Han håller inte i tre veckor.
Andy Schleck har större chans än Frank eller Fabbe.
Mycket svårt att veta vem som har kört dopad eller ren hela sin karriär och egentligen ointressant.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:38Inte klart vilka som kör ännu va?
Men Cadel har varit het. Hoppas på något otippat dock.
Inte klart vilka som kör ännu va?
Men Cadel har varit het. Hoppas på något otippat dock.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:26Boason Hagen ble tatt ut i dag. Tror bare han har mulighet til å vinne etapper. Han er nok litt ung til sammenlakt seier. 3 uker er lenge. Men man skal aldrig si aldrig !!! (T
Boason Hagen ble tatt ut i dag. Tror bare han har mulighet til å vinne etapper. Han er nok litt ung til sammenlakt seier. 3 uker er lenge. Men man skal aldrig si aldrig !!! (T
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:51Gotland har ju fortfarande kvar att visa att han kan hålla ett treveckorslopp. Min magkänsla säger att han inte kommer att visa det på girot i år i alla fall.
Cancellara - borde inte touren passa honom litet bättre än girot då han väl är relativt stor. T
Gotland har ju fortfarande kvar att visa att han kan hålla ett treveckorslopp. Min magkänsla säger att han inte kommer att visa det på girot i år i alla fall.
Cancellara - borde inte touren passa honom litet bättre än girot då han väl är relativt stor. T
Quote from ellen olsson on 29 April 2010, 22:07Cancellara är rökt på Monte Zoncolan - om inte förr.
Cancellara är rökt på Monte Zoncolan - om inte förr.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 09:07Tror inte Gotland ska vara med på Girot. Jag undrar varför?
Tror inte Gotland ska vara med på Girot. Jag undrar varför?
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 15:39Det är för platt där.
Det är för platt där.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 16:25varken lövkvist eller ebh är med.
varken lövkvist eller ebh är med.