Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 20:01+1 - Gerdeman t.ex. skulle kännas bättre
+1 - Gerdeman t.ex. skulle kännas bättre
Quote from Lars Ekegård on 20 May 2010, 20:34Börja tappa tron på Evans efter hans luftboxning idag.
, verkar snällt sagt vara lite ur balans, är nu glad så länge inte Vino vinner.
Börja tappa tron på Evans efter hans luftboxning idag.
, verkar snällt sagt vara lite ur balans, är nu glad så länge inte Vino vinner.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 11:37INTE VINO. Han får bara inte vinna. Vad tror ni om Millar eller Wiggins. Top 10 kanske.
INTE VINO. Han får bara inte vinna. Vad tror ni om Millar eller Wiggins. Top 10 kanske.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 11:39Varförb tycker du att Millar ska vinna men inte Vinokourov?
Varförb tycker du att Millar ska vinna men inte Vinokourov?
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 11:40Av någon anledning känns Millar mer trovärdig är Vino.
Av någon anledning känns Millar mer trovärdig är Vino.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 11:41För att han har åkt fast för doping?
För att han har åkt fast för doping?
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 18:57För att Millar visat lite mer mänsklig ångest över haffandet än vad Kazak-helvetet gjort.
Kanske.
Så känner jag iaf.
För att Millar visat lite mer mänsklig ångest över haffandet än vad Kazak-helvetet gjort.
Kanske.
Så känner jag iaf.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 21:05Du menar att Millar skrattar hela vägen till banken?
Du menar att Millar skrattar hela vägen till banken?
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 21:17Det tror jag inte.
Det tror jag inte.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 21:24Att köra några PKuttalanden och få ett kontrakt på 5-10 miljoner/år är mer än nog för att skratta på väg till banken.
Han verkade inte så ångerfull med medaljerna runt halsen, innan han åkte dit.
Att köra några PKuttalanden och få ett kontrakt på 5-10 miljoner/år är mer än nog för att skratta på väg till banken.
Han verkade inte så ångerfull med medaljerna runt halsen, innan han åkte dit.