Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 23:21nä, det är inte så många som brukar visa ånger på prispallen...om han sedan gick vinnande ekonomiskt ur det eller ej ger jag fasen i.
Men att stå för det man gjort är ett steg i rätt riktning i alla fall.
nä, det är inte så många som brukar visa ånger på prispallen...om han sedan gick vinnande ekonomiskt ur det eller ej ger jag fasen i.
Men att stå för det man gjort är ett steg i rätt riktning i alla fall.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 02:24Jag förutsätter i stort sett att alla elitcykllister är dopade. De som åker fast är bara tomtarna som inte kan följa instruktionerna de fått.
Jag vet att vissa dissar motionslopp och samtidigt vidhåller att det är mycket dopingtester i cykel än många a
Jag förutsätter i stort sett att alla elitcykllister är dopade. De som åker fast är bara tomtarna som inte kan följa instruktionerna de fått.
Jag vet att vissa dissar motionslopp och samtidigt vidhåller att det är mycket dopingtester i cykel än många a
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 05:39Man är bra smart om man säger att alla elitcyklister är dopade. Jag har fått höra sådana idiotiska uttalanden: "Alla toppidrottsmän är ju ändå dopade..." Kul att höra när man lägger ner sitt hela sitt liv i nått. Men det är bara att fortsätta nöta. Skita
Man är bra smart om man säger att alla elitcyklister är dopade. Jag har fått höra sådana idiotiska uttalanden: "Alla toppidrottsmän är ju ändå dopade..." Kul att höra när man lägger ner sitt hela sitt liv i nått. Men det är bara att fortsätta nöta. Skita
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 07:58Jag vill veta vilka motionslopp du åker till för att vara publik?
Jag vill veta vilka motionslopp du åker till för att vara publik?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:35Ivan Basso? (V)
Ivan Basso? (V)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 13:17Om han nu inte är dopad
Om han nu inte är dopad