Quote from Guest on 26 May 2008, 13:54Hoj! Nån här som har testat micoach som gör reklam här på funbeat? Det ser intressant ut... Men hur är det, visst måste man köpa en speciell mobil eller nåt för att kunna använda det? Klickar man på reklamen kommer man till en snygg sida med alldeles för
Hoj! Nån här som har testat micoach som gör reklam här på funbeat? Det ser intressant ut... Men hur är det, visst måste man köpa en speciell mobil eller nåt för att kunna använda det? Klickar man på reklamen kommer man till en snygg sida med alldeles för
Quote from Urban Nilsson on 26 May 2008, 14:04Speciell telefon, fotsensor och pulsband krävs. Ett sammarbete mellan Samsung och Adidas.
Speciell telefon, fotsensor och pulsband krävs. Ett sammarbete mellan Samsung och Adidas.
Quote from Eric Jacobsson on 26 May 2008, 14:08det är alltså ungefär som nike+ och ipod? undrar vilka som är bäst...
det är alltså ungefär som nike+ och ipod? undrar vilka som är bäst...
Quote from Camilla Höög on 26 May 2008, 14:21En annan tråd om micoach:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=212716
En annan tråd om micoach:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=212716
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 17:14Min kollega som har den är nöjd med den, kör all sin träning med den.
Min kollega som har den är nöjd med den, kör all sin träning med den.
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 16:04Reklamen för den här på sidan är väldigt snygf.
MEN den börjar allvarligt få mig att börja fundera på köpbojkott istället, att lämna igen mojängen om någon så slängde den efter mig, och att hitta på skäl att avråda alla från köp - jag tror nämligen att de
Reklamen för den här på sidan är väldigt snygf.
MEN den börjar allvarligt få mig att börja fundera på köpbojkott istället, att lämna igen mojängen om någon så slängde den efter mig, och att hitta på skäl att avråda alla från köp - jag tror nämligen att de
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 17:42Jag ser inte reklamen alls. Skönt.
Jag ser inte reklamen alls. Skönt.
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 22:39Japp, den micoach reklamen verkar sega ner Firefox totalt, det verkar vara slumpvis vilken reklam man får och blir det den så blir det segt så inåt h-vete.
Jag gillar inte att blockera reklam på siter som jag gillar och som är beroende av den som inkomst
Japp, den micoach reklamen verkar sega ner Firefox totalt, det verkar vara slumpvis vilken reklam man får och blir det den så blir det segt så inåt h-vete.
Jag gillar inte att blockera reklam på siter som jag gillar och som är beroende av den som inkomst
Quote from Urban Nilsson on 28 May 2008, 09:10Konstigt. Jag har verkligen inget problem med micoach reklamen. Vad beror det på att det blir struligt? Uppkopplingen? Browsern? Datorkapaciteten?
Konstigt. Jag har verkligen inget problem med micoach reklamen. Vad beror det på att det blir struligt? Uppkopplingen? Browsern? Datorkapaciteten?
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 09:50Här misstänker jag både dator och uppkoppling ... 🙁
Här misstänker jag både dator och uppkoppling ... 🙁