Quote from j sollerman on 28 May 2008, 10:25Klassiskt handhavarfel
Klassiskt handhavarfel
Quote from Camilla Höög on 28 May 2008, 10:28Jag misstänker att det är de som skapar reklamen som har gjort något fel då det segar ner browsern totalt. Det är inte en gång jag tvingats till att ta bort reklamen för att det hänger webbläsaren eller att den slukar allt tillgängligt minne.
Jag misstänker att det är de som skapar reklamen som har gjort något fel då det segar ner browsern totalt. Det är inte en gång jag tvingats till att ta bort reklamen för att det hänger webbläsaren eller att den slukar allt tillgängligt minne.
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2008, 10:50Ja, sån reklam bör bara använda din dators cpu o minne (laddningen av sidan påverkas iofs men inte efter det) ... och är det dåligt gjort kan det ju bli för mycket av det goda...
Ja, sån reklam bör bara använda din dators cpu o minne (laddningen av sidan påverkas iofs men inte efter det) ... och är det dåligt gjort kan det ju bli för mycket av det goda...
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 11:03Flashreklam ser jag inte. Firefox och Flashblocker (Replaces Flash objects with a button you can click to view). Detta snabbar upp många sidor betydligt och dessutom slipper man se eländet. Vi man se Flash så klickar man bara på knappen.
Flashreklam ser jag inte. Firefox och Flashblocker (Replaces Flash objects with a button you can click to view). Detta snabbar upp många sidor betydligt och dessutom slipper man se eländet. Vi man se Flash så klickar man bara på knappen.
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 11:37Åååå tack Leif!!
Jag är relativt ny med FF och detta flash blocker hade jag missat, men nu är den installerad och det är sagolikt fantastiskt underbart att slippa det förbannade flimrandet!!!!! Tack tack tack!
Åååå tack Leif!!
Jag är relativt ny med FF och detta flash blocker hade jag missat, men nu är den installerad och det är sagolikt fantastiskt underbart att slippa det förbannade flimrandet!!!!! Tack tack tack!
Quote from Therese Linner on 28 May 2008, 11:38OT: Tack Leif. Jag installerade också Flashblock precis (H:)
OT: Tack Leif. Jag installerade också Flashblock precis (H:)
Quote from Urban Nilsson on 28 May 2008, 13:16Tycker fortfarande att det är konstigt. Min dator är tre år gammal och uppkopplingen är knappast en av de snabbare. Kan det ha med någon tilläggsfil att göra?
Tycker fortfarande att det är konstigt. Min dator är tre år gammal och uppkopplingen är knappast en av de snabbare. Kan det ha med någon tilläggsfil att göra?
Quote from j sollerman on 28 May 2008, 13:22730 MHz 320 mb ram och de laggar inte
730 MHz 320 mb ram och de laggar inte
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2008, 13:45Kalle: Hittade du den datorn på soptippen? Min mobil är nog snabbare!
Kalle: Hittade du den datorn på soptippen? Min mobil är nog snabbare!
Quote from Urban Nilsson on 28 May 2008, 13:56Christer: Sparkar du alltid på de som ligger 😉
Christer: Sparkar du alltid på de som ligger 😉