Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Klassiskt handhavarfel

Jag misstänker att det är de som skapar reklamen som har gjort något fel då det segar ner browsern totalt. Det är inte en gång jag tvingats till att ta bort reklamen för att det hänger webbläsaren eller att den slukar allt tillgängligt minne.

Ja, sån reklam bör bara använda din dators cpu o minne (laddningen av sidan påverkas iofs men inte efter det) ... och är det dåligt gjort kan det ju bli för mycket av det goda...

Flashreklam ser jag inte. Firefox och Flashblocker (Replaces Flash objects with a button you can click to view). Detta snabbar upp många sidor betydligt och dessutom slipper man se eländet. Vi man se Flash så klickar man bara på knappen.

Åååå tack Leif!!

Jag är relativt ny med FF och detta flash blocker hade jag missat, men nu är den installerad och det är sagolikt fantastiskt underbart att slippa det förbannade flimrandet!!!!! Tack tack tack!

OT: Tack Leif. Jag installerade också Flashblock precis (H:)

Tycker fortfarande att det är konstigt. Min dator är tre år gammal och uppkopplingen är knappast en av de snabbare. Kan det ha med någon tilläggsfil att göra?

730 MHz 320 mb ram och de laggar inte

Kalle: Hittade du den datorn på soptippen? Min mobil är nog snabbare!

Christer: Sparkar du alltid på de som ligger 😉