Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag trodde jag var ganska tydlig med att jag inte visste om iPad hade GPS eller inte. Jag var för lat för att kolla upp saken. Men andra har ju besvarat den frågan.

WiFi-positioneringen fungerar nog på liknande sätt som positioneringen med mobilmasterna.

Helt underbart, Olle!

TACK!

Och jag som precis loggade in för att kolla om ni erbjuder den här typen av tjänster och så ser jag denna glada nyhet..

Olle: EFTER ATT FOLK TESTAT DETTA I SIN IPHONE, SNÄLLA BE NÅN PROGRAMMERA FUNBEAT TILL SYMBIAN OCH ANDROID.

Vet att det är väldigt e

Underbart! Jag har varit dålig på både träningen och registeringen här på funbeat. Nu är i alla fall en sak lite lättare att få gjort 🙂

Jaaa! Schysst Olle!

Jag kollar appstore varje dag, varför kommer den inte ut, vet att Apple brukar vara slöa, men nu är det ju snart en vecka sedan den lämnades in för granskning. :@

Vet inte om man kan kalla Apple slöa.. de får ju in ca 15000 nya/förändrade appar i veckan, på 30 språk.. 95% blir godkända inom 7 dagar...
Siffrorna ifrån Apples WWDC 2010

Hahaha.. jag bara väntade på att någon skulle hugga på mitt extrema påhopp på Apple.... ta det inte så allvarligt 😉

Jag gillar Apple, jag har både Imac, Ipod och Iphone, nu saknas bara Ifru och Ikaffekokare så är samlingen komplett hehehe....

Många kanske missade det, men Apple har alltid legat i framkant. De lanserade iWife redan 2006:)

-----------------------------------
TUESDAY, FEBRUARY 28, 2006
Apple Introduces the iWife
Cupertino, CA -- Steve Jobs, dressed to the tee, today announced se

Nice... då e det bara att inhandla och invänta Ikaffebryggaren då 🙂