Quote from Elias Engqvist on 30 September 2010, 21:47Kanske inte så kul att springa med den ändå...
Edit: Men, jo, den har a-GPS t.o.m.
Kanske inte så kul att springa med den ändå...
Edit: Men, jo, den har a-GPS t.o.m.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 21:50Kan ha den på foten som Paddpod.
Kan ha den på foten som Paddpod.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:26En iPad på armen? Jag som just valde bort iPhånen för att den var för stor.
En iPad på armen? Jag som just valde bort iPhånen för att den var för stor.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:59Ja en app till android måste ju finnas!!!!
Ja en app till android måste ju finnas!!!!
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 09:19(t+) ÄNTLIGEN!! (L) Tack Olle!
(t+) ÄNTLIGEN!! (L) Tack Olle!
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:51Skaffa två paddor och ha dom som snöskor/skidor i vinter.
Kul att det till slut kommer en app!!! (H:)
Skaffa två paddor och ha dom som snöskor/skidor i vinter.
Kul att det till slut kommer en app!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:10Jag vill påminna om att denna första appen _inte_ har stöd för GPS-inspelning. Det kommer först senare.
Jag vill påminna om att denna första appen _inte_ har stöd för GPS-inspelning. Det kommer först senare.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 15:27Bara 3G-versionen av iPad har GPS, den utan 3G får nöja sig med WiFi-positionering.
Bara 3G-versionen av iPad har GPS, den utan 3G får nöja sig med WiFi-positionering.
Quote from Rasmus Olsson on 1 October 2010, 17:54Johan, 4 har GPS, så vad svamlar du om?
Johan, 4 har GPS, så vad svamlar du om?
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 19:12Johan talar iPad (inte iPhone) och han har rätt såtillvida att det bara är modellerna med 3G som har GPS. Däremot fattar jag inte det där med WiFi-positionering. WiFi ger väl ingen lägesinformaton?
Johan talar iPad (inte iPhone) och han har rätt såtillvida att det bara är modellerna med 3G som har GPS. Däremot fattar jag inte det där med WiFi-positionering. WiFi ger väl ingen lägesinformaton?