Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:11Ett tips för oss med Android,
Det finns en applikation som heter FunBeat Mobile, den kan du kan använda för att enkelt lägga till nya träningspass på FunBeat med din mobiltelefon.
Du hittar FunBeat Mobile i Android Market med din telefon.
// Matte
Ett tips för oss med Android,
Det finns en applikation som heter FunBeat Mobile, den kan du kan använda för att enkelt lägga till nya träningspass på FunBeat med din mobiltelefon.
Du hittar FunBeat Mobile i Android Market med din telefon.
// Matte
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:18Suveränt! Många tack!!
Suveränt! Många tack!!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:30Tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktackta
cktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack
tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktackta
cktacktacktacktacktacktacktack TACK!
Tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktackta
cktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack
tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktackta
cktacktacktacktacktacktacktack TACK!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:39Oj, där hakade visst Androidapplikationen upp sig för Anders. Själv fick jag den inte att funka på min Wildfire.
Oj, där hakade visst Androidapplikationen upp sig för Anders. Själv fick jag den inte att funka på min Wildfire.
Quote from Elias Engqvist on 29 September 2010, 09:45Och där förstörde Anders dessutom den här diskussionen iom att FB inte bryter av låååånga ord.
Och där förstörde Anders dessutom den här diskussionen iom att FB inte bryter av låååånga ord.
Quote from Björn Eriksson on 29 September 2010, 09:48Underbart, är det normalt att känna att man längtar efter en app? 😀
Underbart, är det normalt att känna att man längtar efter en app? 😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 10:29Den har aldrig hakat upp sig för mig. Gör uppdateringen & det ska funka fin, fint.
Den har aldrig hakat upp sig för mig. Gör uppdateringen & det ska funka fin, fint.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 10:29Sjukt bra! Ser fram emot att kunna springa med gps i tele o få in resultatet direkt!
Sjukt bra! Ser fram emot att kunna springa med gps i tele o få in resultatet direkt!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 11:28Riktigt trevligt! Det ser jag fram emot!
Riktigt trevligt! Det ser jag fram emot!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 15:36Fest!
Fest!