Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2010, 22:01Det är ju i forumen det händer! När man minst anar det finner man en liten söt cyklista! (L)
Det är ju i forumen det händer! När man minst anar det finner man en liten söt cyklista! (L)
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:09Kanske skall tillägga ett 😉
Fast det blir lätt (för egen del) mer forum än träning.
Kanske skall tillägga ett 😉
Fast det blir lätt (för egen del) mer forum än träning.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:56Jag vill också ha en app till Android! Och såklart helst en som är/går att anpassa till Xperia x10 mini också... Men en till iphone känns som ett steg i rätt riktning, heja heja!
Jag vill också ha en app till Android! Och såklart helst en som är/går att anpassa till Xperia x10 mini också... Men en till iphone känns som ett steg i rätt riktning, heja heja!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:58Bra!! Det blir perfekt att man också kan få in träningsrundan från GPS framöver 😀
Bra!! Det blir perfekt att man också kan få in träningsrundan från GPS framöver 😀
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 23:26den här sajten verkar inte ha några begränsningar!! internet som det var tänkt!
(t+) (t+) (t+)
den här sajten verkar inte ha några begränsningar!! internet som det var tänkt!
(t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 07:13Jag kommer få min iPhone samtidigt med en nya appen! (H:)
Yippie!
Jag kommer få min iPhone samtidigt med en nya appen! (H:)
Yippie!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 07:46Härligt! Dagens bästa nyhet!
Härligt! Dagens bästa nyhet!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 08:48Android ++
Jag har gjort mitt bästa den senaste veckan för att öka Androidbrowserns statistik på FunBeat och kommer att fortsätta med det.
Android ++
Jag har gjort mitt bästa den senaste veckan för att öka Androidbrowserns statistik på FunBeat och kommer att fortsätta med det.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 08:58Android användare börja använda mobilen på funbeat!
Android användare börja använda mobilen på funbeat!
Quote from Rasmus Olsson on 29 September 2010, 09:10Kollade lite statistik på de sajter jag ansvarar för, sex stycken. Tittade då på förhållandet mellan olika mobilklienter. På de flesta ligger förhållandet runt 80-90% för iPhones favör, och resterande för Android. Bara på en sajt av sex, var det lika mång
Kollade lite statistik på de sajter jag ansvarar för, sex stycken. Tittade då på förhållandet mellan olika mobilklienter. På de flesta ligger förhållandet runt 80-90% för iPhones favör, och resterande för Android. Bara på en sajt av sex, var det lika mång