Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 16:20Det blev, på flera sätt, en mycket trevlig vistelse i Vålådalen!
Lyckades lura mig själv på ett bra sätt genom att dela upp loppet. Första 15 till Ottsjö var ju lugnt. Och sedan Hållfjället med en utförslöpning bland rötterna som är ganska jobbig. Men när
Det blev, på flera sätt, en mycket trevlig vistelse i Vålådalen!
Lyckades lura mig själv på ett bra sätt genom att dela upp loppet. Första 15 till Ottsjö var ju lugnt. Och sedan Hållfjället med en utförslöpning bland rötterna som är ganska jobbig. Men när
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 16:25Ni två är inte objektiva utan hade sprungit i ett dike och tyckt det var underbart.
Ni två är inte objektiva utan hade sprungit i ett dike och tyckt det var underbart.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 14:09För övrigt har bergssplittarna kommit upp på hemsidan nu. Mycket nöjd med utfallet på Ottfjället, som jag ändå tyckte att jag slappade lite uppför. Under 1:10 nästa år! På Skräcklemannen i Vänersborg brukar man få springa i diken, och jo - det är underbar
För övrigt har bergssplittarna kommit upp på hemsidan nu. Mycket nöjd med utfallet på Ottfjället, som jag ändå tyckte att jag slappade lite uppför. Under 1:10 nästa år! På Skräcklemannen i Vänersborg brukar man få springa i diken, och jo - det är underbar
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:12Vad roligt att läsa så många tävlingsberättelser! Stort grattis till alla väl genomförda lopp. Blir alldeles sugen själv. Kanske skall detta lopp bli ett mål någon gång.
Vad roligt att läsa så många tävlingsberättelser! Stort grattis till alla väl genomförda lopp. Blir alldeles sugen själv. Kanske skall detta lopp bli ett mål någon gång.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 20:58jag hade en omtumlande helg i vålådalen.
bilade med sjuk man i tillfrisknande nästan ända upp på torsdagskvällen.
sov i bilen, åt frukost och kom fram på tidig förmiddag.
underbart väder, med lite regn.
efter en liten runda på 8 km till nulltjärn säckade
jag hade en omtumlande helg i vålådalen.
bilade med sjuk man i tillfrisknande nästan ända upp på torsdagskvällen.
sov i bilen, åt frukost och kom fram på tidig förmiddag.
underbart väder, med lite regn.
efter en liten runda på 8 km till nulltjärn säckade
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 09:42Bildspel uppe på: http://www.vertex.cx/VasqueFjallmaraton/img/Galleri2009/
Bildspel uppe på: http://www.vertex.cx/VasqueFjallmaraton/img/Galleri2009/
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 09:58Riktigt snygga bilder i år!
Riktigt snygga bilder i år!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 09:58Riktigt snygga bilder i år!
Riktigt snygga bilder i år!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:00Ja fotograferna måste vara proffs.
Ja fotograferna måste vara proffs.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 22:03Jäklar vilka läckra bilder det va i år då!
Jäklar vilka läckra bilder det va i år då!