Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur var det med prisbordet i år? Patrik har ju haft som målsättning att alla skall få pris och jobbat hårt med sponsorer. Förra året blev det så många efteranmälda att det kanske blev pris till 80%. Inte dåligt!

I år med över 200 deltagare kanske målsätt

Anders> Priserna räckte inte hela vägen och Kvarnbylöparna blev utan termosflaskor och badlakan i år, men trivsamt var det ändå.

Kan bara instämma i att det var härligt, om än varmt, väder och lika trevlig stämning som förra året.Och våfflorna var goda ä

Fick man en enkät där eller kommer det nåt webbformulär? Jag surrade lite med Patrik om framtida banval efteråt - de har ju i praktiken inte så många möjliga val på sträckningar iom att de vill hålla sig till Vålådalens fjällstation.

Även om det är en h

De har tre alternativa banor, varav en utgår från Storulvån. De har hela tiden haft som målsättning att ha tre olika banor att växla mellan.

Japp. Storulvåalternativet är spännande, men de verkar tveka lite dels på grund av att det blir en aningen lång bana och dels därför att busstransporten dit blir ganska dryg - man måste ju åka runt rätt långt innan man kommer dit.

Om de inte vill ha arrangemanget helt och hållet vid Storulvån som de två första gångerna så har de nog inget annat val än att komponera ännu en ny bana för att få ihop tre...

De (och löparna) verkar mycket nöjda med kringarrangemangen vid Vålådalen. Har inte koll på hur det är vid Storulvån, men kan inte annat än hålla med om att det är ypperligt där man är nu. Patrik verkar inte särskilt fastlåst vid tanken på tre olika banor

Fastlåst är han säkert inte men han skulle nog ändå vilja ha det.

Härvidlag ska jag be att få citera min gammelfarmor: "Önska i den ena näven och skit i den andra så får du se vilken det blir mest i"

Patrik är ju f.d. elitåkare på längdskidor så det kanske blir ett skidlopp istället?